粉果人 當前離線
中級會員
呢D睇落D好似好貴下,好似相機腳架咁樣- - tomtomtompk 發表於 2011-6-8 22:20
TOP
tomtomtompk 當前離線
HKEPC的閒人
進階會員
分分鐘買左番去唔識駁 starlethk 發表於 2011-6-8 22:36
Evangeline 當前離線
starlethk 當前離線
Banned
mike1981 當前離線
mHarmony
特級會員
我地係咁依毒兩下, 佢就身痕架啦 starlethk 發表於 2011-6-8 22:57
雖然我都係一架機一架機, 慢慢咁收番啦 點都好, 起碼真係有買~ 佢 ... starlethk 發表於 2011-6-8 23:00
lnc11 當前離線
0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+g ... lnc11 發表於 2011-6-8 23:07