呢D睇落D好似好貴下,好似相機腳架咁樣- -
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 22:20



    好野就梗係貴架啦~
老實講幾千一萬你真係淨係夠買amp定夠買喇叭?
就算比你勉強買d好入門級組合肯定好快又唔滿足~

TOP

分分鐘買左番去唔識駁
starlethk 發表於 2011-6-8 22:36

好有可能嫁

TOP

分分鐘買左番去唔識駁
starlethk 發表於 2011-6-8 22:36


咁一定啦, 連邊一個in 邊一個out 都仲未搞清楚, 點玩ar~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我地係咁依毒兩下, 佢就身痕架啦
starlethk 發表於 2011-6-8 22:57


佢呢個post既title 直情抄你啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

雖然我都係一架機一架機, 慢慢咁收番啦
點都好, 起碼真係有買~

佢  ...
starlethk 發表於 2011-6-8 23:00
都話期貨,都未到期= ="

TOP

0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+google)

TOP

0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+g ...
lnc11 發表於 2011-6-8 23:07


我已經無re佢問既野啦
只有唔理先有用架

TOP

0.0其實大家有冇諗過 唔回覆樓主@@.....咁佢咪唔會咁身痕~~~等佢出去交多啲學費.....佢就應該會學識(爬文+g ...
lnc11 發表於 2011-6-8 23:07
禁搞法. . .好自私姐

TOP