本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-30 20:18 編輯
試左低音大約未夠30Hz已經感覺到
高音跟年齡好配合,12khz開始已經聽唔到,我兩隻貓就起晒身:tit ...
bbgirl223 發表於 2024-12-30 20:11


貓貓對耳係好靈敏

12k 好似真係低左 D
我 28 - 16.3k 左右

15k 已經好細聲, 但都仲聽到
吱~~~

TOP

因Matrix H element有兩款LPS輸入, 小的聽不出分別, 分別是12V DC, 及SATA, 2選1, 小影P5高級版LPS, 和老 ...
joecn 發表於 2024-12-30 19:49


我應該唔會搞部電腦或者加內置卡,最多會換張10G Fiber Network SFP(仲搵緊隻10G光隔),會由主板USB出就加野,仲諗緊加左擺邊度
又可能用Streamer算了,大家俾既意見都考慮緊
我暫時仲覺得部DAC前級幾好聲,又啱我聽,唔會換走部老麥DAC

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-30 20:38 編輯
貓貓對耳係好靈敏

12k 好似真係低左 D
我 28 - 16.3k 左右

15k 已經好細聲, 但都仲聽到
吱~~~ ...
joeyung714 發表於 2024-12-30 20:16


小弟都話左就黎退休啦
而家聽緊成套機咪老鬼先啱聽咯
最緊要對4344低頻堅呀

TOP

小弟都話左就黎退休啦
而家聽緊成套機咪老鬼先啱聽咯
最緊要對4344低頻堅呀 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-30 20:35

我都想退休...
唉, 仲有排挨

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:23 編輯

......

TOP

老虎鱼的電池板LPS, 效果真的好, 但使用時間短, 又要時常充電, 有分5V和12V, 小的5V和12V各買一部, 組成S ...
joecn 發表於 2024-12-30 21:24

我終於搵齊要用既電壓電量,諗緊如果買老虎魚要買3部以上先夠用
Modem 12V 1A
Router  19V/3.16A
Nas  12V 8.33A
Streamer 9V/2.0A
光隔 5V 1A
Gateway 5V 1A
又諗點擺

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:23 編輯

.. ......

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:23 編輯

.......

TOP

買台仔都好過LHY,LHY D線電我買過,完全入唔到耳。。。

TOP

小的是因主機板, 不夠PCIe 槽, 只好用USB 4.0轉PCIe, 小的剛好有一部19V 200W的LPS, 可以用於USB 4.0轉P ...
joecn 發表於 2024-12-30 22:20


如果LPS約50至70%用電量,唔同電壓,要買4部先夠
有位"KOJI師兄"介紹有隻好啱我用,不過貴過買部Streamer

https://www.audioaccessoryhk.com ... %e8%bc%b8%e5%87%ba/

到底係咪會好聲左好多?定係換過部Streamer仲好聲d

TOP