高音我驚老人家聽唔到
bbgirl223 發表於 2024-12-30 19:26


睇下聽力有幾多歲

TOP

睇下聽力有幾多歲
joeyung714 發表於 2024-12-30 19:35

我驚聽唔到扭大聲啲,扭到燒埋對超高音

TOP

師兄係指個大既LPS好熱要加notebook 散熱?
定係用左之後router同NAS都比之前熱左? ...
bbgirl223 發表於 2024-12-30 19:35


多路輸出的LPS, 是比較熱的, 加上Router又很熱, 小的用兩個可調速的notebook散熱板, 慢慢吹的, 但用了數月, NAS和Router也壞了, 小的很懷疑是熱壞, 之後沒有用在Networking, 在Raid 1 USB盒子讀音樂檔便算, 小的沒研究過NAS和Router是否比用了LPS 更熱

TOP

本帖最後由 joecn 於 2024-12-30 20:12 編輯
老虎魚都有,價錢又貴啲,唔知好唔好用?
bbgirl223 發表於 2024-12-30 19:17

因Matrix H element有兩款LPS輸入, 小的聽不出分別, 分別是12V DC, 及SATA, 2選1, 小影P5高級版LPS, 和老虎魚 SATA LPS出來的分別, 小的聽不出分別, 老虎魚比小影高級板, 昂貴少少, 但不用LPS, 用回電腦火牛, 會好大分別, 但老虎魚的電池版LPS, 效果真的好, 但要時常充電, 可用時間又短

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-30 19:55 編輯
我驚聽唔到扭大聲啲,扭到燒埋對超高音
bbgirl223 發表於 2024-12-30 19:40

下, 咁玩就唔得了
你開到平時睇片覺得差唔多大聲, 再開始做測試就可以了
點會一路測.... 一路較....
你咁玩... 燒左對喇叭
第一個會笑死我先

TOP

下, 咁玩就唔得了
你開到平時睇片覺得差唔多大聲, 再開始做測試就可以了
點會一路測.... 一路較....
你咁 ...
joeyung714 發表於 2024-12-30 19:53


好正常聽唔到咪扭大聲d咯

TOP

好正常聽唔到咪扭大聲d咯
bbgirl223 發表於 2024-12-30 19:57


咁唔應該要測試聽力
應該要測試下智商

TOP

https://www.youtube.com/watch?v=wwSf-6dvsc8
亲爱的那不是爱情

https://www.youtube.com/watch?v=6Owk_dVMWIg
沿海地帶

https://www.youtube.com/watch?v=QDRdyDLHmOk
漂洋过海来看你

https://www.youtube.com/watch?v=_LzOuxJtFSo
独角戏

尹夢琪, 唱得很有感情, 音感控不錯


小的很喜歡聽youtube live music, mixer內錄版

TOP

下, 咁玩就唔得了
你開到平時睇片覺得差唔多大聲, 再開始做測試就可以了
點會一路測.... 一路較....
你咁 ...
joeyung714 發表於 2024-12-30 19:53


試左低音大約未夠30Hz已經感覺到
高音跟年齡好配合,12khz開始已經聽唔到,我兩隻貓就起晒身
咁可以換喇叭唔使要超高音啦

TOP

https://www.youtube.com/watch?v=XSGIy5iczME
這位馬來西亞歌星的低音, 很有感情  蔡恩雨 -《飞鸟和蝉》

TOP