當年MD真係百花齊放
非主流牌子既機如
Victor/Panasonic/Pioneer/AIWA
出既機比主流如Sony更多 ...
angelo2046 發表於 2014-8-26 08:47


C兄,我出街見到呢部機呀!!!!

TOP

出街睇原來好多機都玩到甩晒油,想揾部靚D都唔得!
fishing_tonny 發表於 2014-8-26 21:53


邊度咁多新淨吖,一部起兩部止,好的幾年前比强國人掃晒啦,而家只有執剛有人放的漏網之魚!

TOP

條魚復活啦!
fishing_tonny 發表於 2014-8-26 21:52



    咦~~師兄用UM3喎~~

TOP

自從100蚊10機瓜左大部分之後.....我想買番部比較新淨啲既機放係公司玩

TOP

有無師兄投左部阿虎EH1?

大家單聲,唔使托價咁高...

TOP

本帖最後由 mig33 於 2014-8-26 22:16 編輯

個白色全新remote...測試中
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

自從100蚊10機瓜左大部分之後.....我想買番部比較新淨啲既機放係公司玩
lnc11 發表於 2014-8-26 22:10


你個兩條龍唔係用到咩??

TOP

我啱啱再玩其中一條龍唔夠生猛~~

而家仲有一部mzr90係得既~~~

TOP

回復 mig33

其實係路口有好大個牌指大家入去

via HKEPC Reader for Android
pacificrim 發表於 26-8-2014 06:12 PM


唔怪得知,我低頭行路的,怕地上有錢唔識執

TOP

等等等等等.....

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP