當你用的是9950x / 285K, 無可能沒風扇, 這兩款都是超熱CPU, 用D15風冷已很勉強, 高水準240水冷, 是基本要 ...
joecn 發表於 2024-12-29 11:49 
所以用一般風冷既CPU太熱既話我唔會考慮,當時既9700k都覺得熱左,亦都諗過降頻黎keep低溫度,但咁做同用返8700k好似無分別,唔打機亦唔用黎睇戲(MadVr行盡張RTX2080TI都60%以上),亦唔會做儲存(用NAS),聽下歌,轉下片執下字幕,上HKEPC夠晒用,懶左就更加唔搞
師兄介紹隻老虎魚uip一直都研究緊,最衰係無得借黎試下先,有效果既就即買,但屋企地方細已經擺左好多買返黎又無用既嘢,連送俾人都無人要 |