本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:27 編輯

.......

TOP

多口講句,升頻真係唔係我杯茶。
HQP就算唔升頻齋direct output,個聲底都好唔自然。
都係NOS啱口味,DAC我都選咗Aqua la Formula。

TOP

多口講句,升頻真係唔係我杯茶。
HQP就算唔升頻齋direct output,個聲底都好唔自然。
都係NOS啱口味,DAC我 ...
darkfrank 發表於 2024-12-29 01:52

咁師兄係用Roon ?foobar ?定係Streamer ?

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:28 編輯

........

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:28 編輯

.......

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:28 編輯

........

TOP

小的用光碟機, 很煩, 要拆側板, 入SATA線, / 用slim USB bluray drive
joecn 發表於 2024-12-29 08:30


我部唔係普通bluray rom,係專門play 4K UHD bluray rom
機箱屬於HTPC類型,可用大牛,ATX主板,Rom位設計中間,左右可內藏各3隻hard disk ,rom下面又可裝1隻,但我一隻都無裝,只用1條加左heatsink M2 Samsung 960 pro裝OS,火牛用Silverstone 850w 白金牛,一直風扇都無行,所以完全無聲

TOP

已試, 底噪控制仍然退好, 小的USB output是用了3份linear power, 第1份, USB 4.0 轉 PCIe (19V 200W), 第2 ...
joecn 發表於 2024-12-29 09:02


師兄我想知音樂裡面可以做到完全無底燥之類?
我乜補品都未加,音樂裡就好似夾雜左燥音之類,同Streamer 比較就感覺到,所以想繼續用PC聽歌,就打算投資落去

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:28 編輯

.......

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-29 10:58 編輯
我部唔係普通bluray rom,係專門play 4K UHD bluray rom
機箱屬於HTPC類型,可用大牛,ATX主板, ...
bbgirl223 發表於 2024-12-29 10:36

原來師兄有用HTPC, 我記得以前香港未有高清廣播嗰陣, 有好多人想睇高清片去砌呢類型嘅電腦睇高清片, 以前未有高清廣播嗰陣我都有買咗日本水貨Victor D VHS睇高清嘢, 買埋佢哋當地錄影嘅高清節目,
以前DVD試機片我最鍾意雷霆救兵, 魔戒.............好正

via HKEPC Reader for Android

TOP