本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-29 10:58 編輯
我部唔係普通bluray rom,係專門play 4K UHD bluray rom
機箱屬於HTPC類型,可用大牛,ATX主板, ...
bbgirl223 發表於 2024-12-29 10:36 
原來師兄有用HTPC, 我記得以前香港未有高清廣播嗰陣, 有好多人想睇高清片去砌呢類型嘅電腦睇高清片, 以前未有高清廣播嗰陣我都有買咗日本水貨Victor D VHS睇高清嘢, 買埋佢哋當地錄影嘅高清節目,
以前DVD試機片我最鍾意雷霆救兵, 魔戒.............好正
via HKEPC Reader for Android |