本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:28 編輯

.......

TOP

咁可能我表達上同師兄理解不同
我重新描述返叫Network Bridge ,不過我地討論緊無DAC就會當transpo ...
bbgirl223 發表於 2024-12-28 20:01



原來係指Network Bridge
佢自家DAC 上限只支援24/384 DSD 128
用雙AES輸出就可以 DCS 好似一直推2x AES
可能覺得咁輸出會係最好聲

不過可能因為無USB輸出 已經不合時宜, 幾年前看到有消息說停產了.....

TOP

其實,定義上 Digital 入 Digital 出就可以叫 transport
joeyung714 發表於 2024-12-28 20:14



所以我誤會了
升頻器跟時鐘其都屬於 transport?

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:29 編輯

.........

TOP

師兄加油呀
等你測試結果呀
如果bottom neck係NAS Roon server,我建議先換部Synology  ...
bbgirl223 發表於 2024-12-28 18:22

今日玩HPQ玩夠了,
總算搵到一個filter, 啱我聽開啲歌、聽得舒服又冇乜問題的。

睇來係時間要正正經經搞一部NAA同埋USB線了。

Roon server嘛,遲d買部Mac mini M4試下裝
Roon server 和 HQP,唔好裝落我部NAS了,
其實我唔係好想搞到部NAS。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:29 編輯

..,,.....

TOP

今日玩HPQ玩夠了,
總算搵到一個filter, 啱我聽開啲歌、聽得舒服又冇乜問題的。

睇來係時間要正正經經搞 ...
十六夜 發表於 2024-12-28 20:54


今日玩夠聽日又繼續
唔好唔記得出旺角,仲有樣嘢要試喎

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:29 編輯

........

TOP

AIDA64 stress test, CPU全速, boost起測試
joecn 發表於 2024-12-28 21:45


師兄你部腦Idle粒U幾多度?有無可能裝Foobar試下行幾多?
既然裝左咁多卡又用埋LPS,試唔試到有無底燥?試埋DSD512直出唔升頻有無底燥?

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:29 編輯

.,......

TOP