本帖最後由 oneoso 於 2024-12-27 23:17 編輯
又學到野
師兄而家直插電腦USB底板,聲音都接受到?
另外我睇過dcs APEX DAC個 USB interface al ...
bbgirl223 發表於 2024-12-27 21:45 
我上個月中先開始返燒,所以好多野都未有住= =
插電腦USB底板聲接受唔到,而家咪上網收集資料意見
想去改善同優化
暫時只收了條線2手本地牌子電源線同QB4 MK3排插,
dcs APEX DAC應該唔係DSD native
我本身比較少聽DSD 檔 所以無乜所謂,自我安慰
師兄有無諗過一隻靓聲既CD可能比高碼率檔案好聲?
好多人可能誤會左升頻就等於靓聲左,但如果本身音樂檔係唔好聲既
你升頻後只會把唔好聽既野\噪音放大
用畫質來講blu ray格式但內容係VCD 未必好過真正既DVD
你估MP3比你升到DSD1024會唔會好聲左? |