本帖最後由 oneoso 於 2024-12-27 23:17 編輯
又學到野
師兄而家直插電腦USB底板,聲音都接受到?
另外我睇過dcs  APEX DAC個 USB interface al ...
bbgirl223 發表於 2024-12-27 21:45


我上個月中先開始返燒,所以好多野都未有住= =
插電腦USB底板聲接受唔到,而家咪上網收集資料意見
想去改善同優化
暫時只收了條線2手本地牌子電源線同QB4 MK3排插,

dcs  APEX DAC應該唔係DSD native
我本身比較少聽DSD 檔 所以無乜所謂,自我安慰

師兄有無諗過一隻靓聲既CD可能比高碼率檔案好聲?
好多人可能誤會左升頻就等於靓聲左,但如果本身音樂檔係唔好聲既
你升頻後只會把唔好聽既野\噪音放大
用畫質來講blu ray格式但內容係VCD 未必好過真正既DVD
你估MP3比你升到DSD1024會唔會好聲左?

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-27 23:29 編輯
小的用Sony A90K TV, 用玻璃光纖 output至FIIO BTA30 Pro, 用bluetooth aptx接一對B&O A1 2代, 聲音相當立 ...
joecn 發表於 2024-12-27 22:56

師兄, 想問b&o, a1係咪圓形呢個?

via HKEPC Reader for Android
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

其實我請教咁多位師兄,

大家電視點駁Hifi?
我部電視如果用Optical駁DAC 點先可以好聲D? (註: 我部 ...
十六夜 發表於 2024-12-27 22:09


早年用光纖都係用玻璃光纖lifatec silflex glass
而家唔知有無專為音響出的光纖線?

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:32 編輯

.......

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:32 編輯

..,.....

TOP

是的, 小的很久以前, 電腦用一對B&O A1 2代聽音樂, 現在給TV用, 比Sony TV原來的, 好很多很多很多, 用TV o ...
joecn 發表於 2024-12-27 23:59

呢隻喇叭仔係估唔到咁好聲

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:33 編輯

.......

TOP

我買左啦,唔好毒我
bbgirl223 發表於 2024-12-27 22:51

唔毒啦
Auralic 先真係毒

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-28 00:40 編輯
小的很喜歡聽youtube live music, 有不少是mixer內錄音, 我記得最高rate 192K mp3, 每次都用 DAC 自己up s ...
joecn 發表於 2024-12-27 23:54


YouTube 本身都已經壓縮晒
再錄出嚟已經唔得了

正確做法
應該係 download 個 mp4 原檔
再用 ffmpeg demux 出黎

首至尊寶,我都係咁抽出黎做 achive
真係要有星爺把聲先有味道
呢首原版一定唔會有再版
因為有套戲版權
通常呢啲歌我會 extract 出來做 metadata
import 入去自己 library

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:33 編輯

...,..,..

TOP