vaio 當前離線
進階會員
所以玩黑膠要有心,有錢,有地方,有時間先好玩, 要keep得隻膠好先至好聽. 好嘅有埋真空吸嘅洗碟機, 分分鐘 ... skipskip 發表於 2019-3-9 13:06
TOP
EangDav 當前離線
中級會員
仲要調校好唱臂重量. 太重會加快損耗. 太輕會跳針. 少D心力都唔掂. EangDav 發表於 2019-3-9 13:27
我好同意,同一隻黑膠,CD. 日制/德制......同港制比. 日制/德制碟片刻紋靚D. CD外層D膠清晰度,透光度都好D ... EangDav 發表於 2019-3-9 13:22
sunhikari 當前離線
玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。 我部HX500都用咗差唔多 ... vaio 發表於 2019-3-6 15:29
咁想問一下,轉速快左要點樣調較返? sunhikari 發表於 2019-3-11 10:50
首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇 然後用支細一字批,跟住呢個video去做 ... vaio 發表於 2019-3-11 12:48
THANKS 有你指教,即時對SONY有返晒信心,應該都係買呢部了 sunhikari 發表於 2019-3-11 17:20
CHING 有無玩過 88 轉? 我聽我CF講支唱針好似釘咁粗. EangDav 發表於 2019-3-11 17:53