本帖最後由 vaio 於 2019-3-9 13:24 編輯
所以玩黑膠要有心,有錢,有地方,有時間先好玩, 要keep得隻膠好先至好聽. 好嘅有埋真空吸嘅洗碟機, 分分鐘 ...
skipskip 發表於 2019-3-9 13:06


我只係用洗潔精,化妝用海綿沫清啲污漬,強力花洒沖走啲殘留洗潔精,索水布索清啲水,凍風筒吹乾就已經洗得好乾淨。

再唔得先用超聲波機再洗。部超聲波機響馬生度買。

TOP

所以玩黑膠要有心,有錢,有地方,有時間先好玩, 要keep得隻膠好先至好聽. 好嘅有埋真空吸嘅洗碟機, 分分鐘 ...
skipskip 發表於 2019-3-9 13:06


仲要調校好唱臂重量.
太重會加快損耗.
太輕會跳針.

少D心力都唔掂.

TOP

仲要調校好唱臂重量.
太重會加快損耗.
太輕會跳針.

少D心力都唔掂.
EangDav 發表於 2019-3-9 13:27


通常都跟番支唱針建議嘅針壓,就已經ok
淘隻針壓計都只係十零蚊。

TOP

我好同意,同一隻黑膠,CD.
日制/德制......同港制比.
日制/德制碟片刻紋靚D.
CD外層D膠清晰度,透光度都好D ...
EangDav 發表於 2019-3-9 13:22


仲有新版(復刻)嘅黑膠,九成都係垃圾。好多都只係CD質素嘅數碼聲。
暫時聽過比較好嘅復刻黑膠,就係Queen 2016年用half speed master 做remaster嘅黑膠,不過最大問題係印碟廠嘅問題,買咗隻A night at the opera,某幾隻歌好明顯係印衰咗。
仲有Pink Floyd批復刻黑膠質素都好高。都可以聽得吓

TOP

玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。

我部HX500都用咗差唔多 ...
vaio 發表於 2019-3-6 15:29


咁想問一下,轉速快左要點樣調較返?

TOP

本帖最後由 vaio 於 2019-3-11 13:06 編輯
咁想問一下,轉速快左要點樣調較返?
sunhikari 發表於 2019-3-11 10:50


首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apkossa.rpmeter

然後用支細一字批,跟住呢個video去做
https://www.youtube.com/watch?v=4mSG6qGeGRs

記住33同45轉都要獨立咁調教。
兩個嚨入面有塊海綿,你照隊落去極慢咁轉就得。不過真係要極極極慢咁轉

TOP

首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇


然後用支細一字批,跟住呢個video去做
...
vaio 發表於 2019-3-11 12:48


THANKS
有你指教,即時對SONY有返晒信心,應該都係買呢部了

TOP

首先響手機裝呢個測轉速嘅app。呢個係Android。IOS你要自已搵喇


然後用支細一字批,跟住呢個video去做
...
vaio 發表於 2019-3-11 12:48


CHING 有無玩過  88 轉?
我聽我CF講支唱針好似釘咁粗.

TOP

本帖最後由 vaio 於 2019-3-11 18:11 編輯
THANKS
有你指教,即時對SONY有返晒信心,應該都係買呢部了
sunhikari 發表於 2019-3-11 17:20


如果唔需要錄DSD,可以諗吓新出呢部LX310BT:
https://www.pcmarket.com.hk/2019 ... %E5%94%B1%E7%9B%A4/
有藍牙,USB錄歌,不過就唔support DSD。
香港應該都快會有。

TOP

CHING 有無玩過  88 轉?
我聽我CF講支唱針好似釘咁粗.
EangDav 發表於 2019-3-11 17:53


係78轉。之前份工成日要接觸。
支針係粗過常用的33/45針好多。
如果用番33/45針嚟聽78轉碟,應該聽唔夠一隻碟(頂多三分鐘)支針就斷硬。

TOP