siusiu321 當前離線
中級會員
TOP
cryks 當前離線
All of your's are wrong. His favour is asking question!!! tomtomtompk. You finish your exam alread ... siusiu321 發表於 2011-6-8 21:59
tomtomtompk 當前離線
HKEPC的閒人
進階會員
買i7 990x 啦, 好過玩CAS Evangeline 發表於 2011-6-8 21:58
kkchau 當前離線
特級會員
我中毒了 tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:55
基本上你邊個階段afford得起咩級數咪買咩級,你買完一對級數實有再高級D架啦,所以今日你食力買得 ... kkchau 發表於 2011-6-8 22:02
Evangeline 當前離線
genwch 當前離線
佢冇錢既話連諗既動力都冇埋啦 仲點會問問題? C.Repairer 發表於 2011-6-8 22:01
有錢身痕哩家O野 我真係有好深O既體會 知道"將會"有六千時 未拎到, 早就買Q晒O野 仲洗凸O忝... 凸(- ... genwch 發表於 2011-6-8 22:05
MD10 好過02US, 係就換MD10啦 都係粗粗地用住對HD50 啦 Evangeline 發表於 2011-6-8 22:05