All of your's are wrong. His favour is asking question!!!

tomtomtompk. You finish your exam already??? If not, go back to study.

TOP

All of your's are wrong. His favour is asking question!!!

tomtomtompk. You finish your exam alread ...
siusiu321 發表於 2011-6-8 21:59

佢冇錢既話連諗既動力都冇埋啦
仲點會問問題?

TOP

買i7 990x 啦, 好過玩CAS
Evangeline 發表於 2011-6-8 21:58

宜家用i5都夠曬@@打算搞機箱散熱

TOP

我中毒了
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:55



    基本上你邊個階段afford得起咩級數咪買咩級,你買完一對級數實有再高級D架啦,所以今日你食力買得對hd50咪用住對hd50先架啦!師兄

TOP

基本上你邊個階段afford得起咩級數咪買咩級,你買完一對級數實有再高級D架啦,所以今日你食力買得 ...
kkchau 發表於 2011-6-8 22:02

加個02US!!!

TOP

我中毒了
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 21:55

人地中毒
中響某部DAC, AMP, headphone etc...
問題你中毒係諗著買咩野來洗曬D錢佢
中毒寫shopping list :O)

TOP

MD10 好過02US, 係就換MD10啦
都係粗粗地用住對HD50 啦

TOP

佢冇錢既話連諗既動力都冇埋啦
仲點會問問題?
C.Repairer 發表於 2011-6-8 22:01



    有錢身痕哩家O野
我真係有好深O既體會
知道"將會"有六千時
未拎到, 早就買Q晒買O野
仲洗凸O忝...
凸(- -)凸

TOP

有錢身痕哩家O野
我真係有好深O既體會
知道"將會"有六千時
未拎到, 早就買Q晒O野
仲洗凸O忝...
凸(- ...
genwch 發表於 2011-6-8 22:05

中毒寫shopping list

TOP

MD10 好過02US, 係就換MD10啦
都係粗粗地用住對HD50 啦
Evangeline 發表於 2011-6-8 22:05

MD10:
http://www.vocativeaudio.com/MD10.html


好過02US咩?

TOP