如果冇睇錯, 個機架我都有一層咁大把
十六夜 發表於 2024-12-27 18:05

咁啱? 係咪都係響淘仔買?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:34 編輯

........

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-27 20:25 編輯
小的是因學用最新的3D工業繪圖, 舊電腦效能不夠, 所以換機, 考慮Ultra 9 285K / 9950x, 配ITX主機板,  因 ...
joecn 發表於 2024-12-27 20:10


我好想整部
M4 Pro Mac Mini
搭 RME ADI-2/4 Pro SE, 行 DSP 再行 ARM 版 HQPLAYER
要差唔多 4 雞野...
想行 Dirac/Sonarworks, 再做分頻

但做分頻就玩唔到 HQPLAYER
玩 HQPLAYER 就做唔到分頻

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:35 編輯

......

TOP

依家 D 人唔興玩 CAS 了, 裝係 PC 用既 LAN 卡, USB 卡已經愈來愈少

Streaming Service 既普及, 成個玩 ...
joeyung714 發表於 2024-12-27 05:41



其實無話興唔興,自己玩得開心咪得
最緊要搵適合自己的玩法
Streaming 是大勢所趨 但黑膠咪一樣有人玩

18年左右有咁玩過,其實唔算新玩法,而家出了I2S DAC可以多個選擇
NAS + Streaming Service > Roon Server > HQPLAYER > Network Switch > DAC
加Clock
當時無I2S DAC

TOP

師兄同我一樣對部Rose RS130有興趣,呢度有位師兄用過好似係RS150,話操作順暢,應該係好嘢,音質就要睇 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-27 09:38


只不過係Rose RS130可以播youtube先有想法,首選還是Innuos Pulsar
Modem方面的問題暫時只看darkfrank兄提出,
我都相信唔多唔少一定有影響
真係要行到果步先諗,可能我木耳聽唔到

光纖,coaxial,AES等等都支援最高PCM 192khz先天問題
dcs既transport係要經Dual AES(2x AES/EBU)最高DXD(24bit/384kHz)
其他廠transport 都唔會有USB輸出比你(因為有個協議問題),要經自家線入自家DAC

內置usb卡(jcat usb card)早年退燒賣左,而家係直插電腦USB底板
插pciE插糟 功能係純USB輸出,沒有DAC功能,有果D先叫sound card

而家新版係咁
https://www.review33.com/news/news.php?news_id=20240715235023

TOP

玩得串流就一定要搞果堆嘢,我覺得要駛太多錢先meet到自己要求所以先放棄。
Intona之後我一直用緊Norodst ...
darkfrank 發表於 2024-12-27 13:28


明白,Valhalla 2應該唔啱我,
但多謝分享~~

TOP

咁啱? 係咪都係響淘仔買?

via HKEPC Reader for Android
kelvinkk 發表於 2024-12-27 20:15

對啊! 淘宝鼎源

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

其實我都想知, HQPLAYER 用最好既 filter 穩上 DSD 512, 究竟部機要幾勁
此外, 有無辨法做到 latency < 10 ...
joeyung714 發表於 2024-12-27 20:06

我比較想知穩上dsd1024要幾勁

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

對啊! 淘宝鼎源

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
十六夜 發表於 2024-12-27 21:04

明白

via HKEPC Reader for Android

TOP