一眾 EPC 玩 CAS 既老鬼出返黎
真係大把野學
joeyung714 發表於 2024-12-27 10:59

小弟都係老鬼
但都要同呢度啲老鬼學嘢

TOP

回覆  十六夜
最初係
router > lan iSilencer > ncf lan8 > mini pc
加左apple tv
router > lan iSilencer ...
KOJI 發表於 2024-12-27 12:24

Apple TV 之後, 係行 HDMI ARC ?
定行 AVR ? 定拆條聲出黎 ?

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-29 19:44 編輯
師兄同我一樣對部Rose RS130有興趣,呢度有位師兄用過好似係RS150,話操作順暢,應該係好嘢,音質就要睇 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-27 09:38

係呀, 之前用RS150操作係暢順, 功能多, 但好多我唔係好識用, 因為我主要都係聽Tidal同埋自己rip咗嘅file,
我有影相留紀念, 原本想喺度share出嚟, 但唔知點解用手機係咪呢度share唔到圖片? 要用電腦先可以? 因為我想插入圖片佢就彈咗http://

原來用iphone就可以直接上載到圖片, 頭先用android機唔得

via HKEPC Reader for Android
[attach]2458157[/attach][attach]2458157[/attach]
[attach]2458157[/attach]
[attach]2458157[/attach]
[attach]2458157[/attach]
[attach]2458157[/attach]

TOP

原來Ben Sir可以代訂,都好耐無搵佢
問題出係Modem、Router、Switch、Power supply, Powercord、PC Lan Ca ...
oneoso 發表於 2024-12-27 00:33


玩得串流就一定要搞果堆嘢,我覺得要駛太多錢先meet到自己要求所以先放棄。
Intona之後我一直用緊Norodst條Valhalla 2,貪佢夠厚同人聲夠甜。

TOP

師兄真係高手之中既高手 HKEPC 暗藏高手眾多

師兄認為內聯網都對音質有影響,連Streamer o ...
bbgirl223 發表於 2024-12-27 09:56


簡單少少,只要套機有番咁上下,你試部cas直接拔走條network cable都會好聲左。

TOP

簡單少少,只要套機有番咁上下,你試部cas直接拔走條network cable都會好聲左。 ...
darkfrank 發表於 2024-12-27 13:30



咁應該係最好聲...
btw, 我都蚊走左部 streamer 條 lan...

TOP

回覆  bbgirl223
勁物鬼呀!!
又係d平價野冇咩特别
玩hifi首要搞電先好的電源非常重要
c319 + pro168f + nc ...
KOJI 發表於 2024-12-27 12:06


謝謝師兄寶貴意見
小弟呢兩個月總共買左4個濾波電源拖排上星期又將成組network用電都加埋,咁應該唔使再加iFi AC iPurfier?
師兄提議唔好用佢隻iPower X直接改用LPS效果會好啲,會唔會用隻大啲output既俾晒成套嘢用又會好啲?除了iFi neo Streamer,router,NAS,modern ,optibox(光隔) ,仲有隻gateway 係搞就一次過搞埋唔使煩
Network 方面就諗緊全部轉行fiber ,係咪可以慳返唔使買Lan iSilencer?之前放定條SC-SC用唔到,全部要轉SFP頭,但fiber平好多

搵埋張PC用既10G optical lan就搞掂
多謝師兄提點

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-27 14:37 編輯
系呀, 之前用RS150操作系畅顺, 功能多, 但好多我唔系好识用, 因为我主要都系听Tidal同埋自己rip咗嘅file, ...
kelvinkk 发表于 2024-12-27 13:25


师兄套音响好正喎
请问师兄rip碟系咪可以rip SACD碟?系咪转左DSD64 DSF档(中文流行曲)?
但我又见师兄听紧陈果系WAV档喎

PS....師兄套Hi-Fi 架放部老麥會隊左手柄出黎

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-27 14:42 編輯
师兄套音响好正喎
请问师兄rip碟系咪可以rip SACD碟?系咪转左DSD64 DSF档(中文流行曲)?
但我又 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-27 14:31

我唔識rip sacd, 我只係用電腦rip普通cd, 其他檔案係有啲朋友比我

個架係因為老麥擴音機怕放太入影響散熱問題, 所以放出啲

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 joecn 於 2025-1-1 07:37 編輯

........
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP