本帖最後由 十六夜 於 2024-12-25 16:48 編輯
而家系谂住拆开佢只optibox 俾部PC用,已经上去搵紧光口网卡 因为发觉optical 同rj45入Streamer 分别唔大,心理上就有分别....但要过埋年先得闲搞,又唔知搞黎做乜?PC 已经行紧10G,系咪用左光隔会好声左?who knows ?
...
bbgirl223 發表於 2024-12-25 15:34 
如果師兄的Streamer用Optical和RJ45都沒有分別,我覺得PC更加唔會有。
不過我都期待師兄測試結果 人應該有求真的精神
其實都唔關係,因為PC入面本來的雜訊來源就好多,然後PC之後還會接USB到DAC,所以我覺得搞PC前面的LAN意思不大,搞USB會相對比較實際。
而Streamer內部線路和PC不同 (電源, 雜迅來源, OS系統...etc.),所以我覺得相對來說,搞好DAC和Streamer前面的LAN才比較會有影響。
其實香港現在大部分都是Fiber入屋了吧,街外的EMI/FR和grounding早就隔開了,
LAN主要的noise應該只來自Router的火牛、WiFi(?)或其它電腦的干擾,所以其實影響很有限???
所以點解有人用佐Optical 都冇大分別
另外師兄的Router好似都唔平 ,應該裡面用料都不差吧?師兄要不要拆開Router看看佢用緊咩Clock?
最後想問師兄的電腦跟Streamer是直駁Router,還是中間還有Switch的?
另外师兄用Roon 之后有咩感想?继续用?加埋HQPLAYER 用?
師兄套機仲未算Hi-end 小弟甘拜下風
...
bbgirl223 發表於 2024-12-25 15:34 
Roon 用佐大半個月, 開始用慣佐個介面, 感覺都幾好用, 應該會繼續用
但應該唔會加埋HQ Player住, 之前都搞HQP唔掂, 聽隻歌啫, 簡單D好D...
但應該會打算用Roon個DSP 做Roon Correction...到一月中有時間先再玩吧...
我套System 當然未算Hi-end,
一來,我木耳重未識分聲音好壞 (<<<這是Hifi System最最最主要的問題)
二來,我套系統重係好簡單, D 咩 Clock 啊, monoblock Amp啊, 電處啊, 光隔啊, 地盒啊, 靚線啊, 聲學處理啊...(下略一大堆) 都未買/未接觸
但我覺得我首先要換過間屋, 或租個地方搞間Hifi 房先 (誤...) |