本帖最後由 十六夜 於 2024-12-24 22:49 編輯
啱啱試左iFi個光隔,俾佢呃左
網站咁講:Connecting to your network router via cable rather th ...
bbgirl223 發表於 2024-12-24 21:43

好像rj45係gigabit

10g要駁optiBox

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-24 22:55 編輯
好像rj45系gigabit

10g要驳optinox

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
十六夜 发表于 2024-12-24 22:23


佢已经跟左optibox俾我,而佢系用rj45入,出就fiber 去Streamer ,照道理佢只嘢应该支援10G(网站系咁讲),但系router 既介面check 佢只系1000M,而我用PC同Wan都系显示10G
唔通又要reboot 埋個router ?

TOP

佢已经跟左optibox俾我,而佢系用rj45入,出就fiber 去Streamer ,照道理佢只嘢应该支援10G(网站系咁讲) ...
bbgirl223 發表於 2024-12-24 22:50

都重有1000g, 夠用啦
但我都明心裡會好唔舒服

好過我之前買條at audio 的lan 線
話有1000m, 但只有100m, 都唔夠用

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

佢已经跟左optibox俾我,而佢系用rj45入,出就fiber 去Streamer ,照道理佢只嘢应该支援10G(网站系咁讲) ...
bbgirl223 發表於 2024-12-24 22:50

師兄條跟機線應該係雙模單芯OM2 (橙色)?
然後條山澤線係單模單芯?
所以速度只有1G?

我完全唔識光纖

係咪有多模單芯的OM3線(水藍色)的?

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

師兄條跟機線應該係雙模單芯OM2 (橙色)?
然後條山澤線係單模單芯?
所以速度只有1G?

我完全唔識光纖  ...
十六夜 發表於 2024-12-25 02:59


我大概知道咩原因,暫時無得測試證實

iFi跟俾optibox to streamer 條fiber(橙色) 係single core SC-SC頭,而我買天澤條fiber 亦係一樣,只係長度唔同(5米,原裝係唔夠1米)。

昨晚測試全部用原裝跟機fiber ,由router 10G Lan > Sanwa cat8 > optibox rj45 > fiber > Streamer 。
Netgear 介面detect到iFi neo Streamer (1000M),大致上optibox 可能support 10G,但部Streamer 係1000M,唔係所有用光纖既都無限大,就好似家居寬頻fiber 入屋隻modern 只support 1000M一樣,轉左2500M就要連隻modern 都要換,係end point 硬件上問題,交返signal 俾隻Netgear 就係1000M。

要真正測試隻optibox 唯有Netgear 10G port > optibox > fiber > 10G fiber network card (PC )

有錯請抖正

如果隻optibox 係做到,咁又慳返買部10G fiber switch,PC 前端入就已搞掂,輪到usb output 加隻老虎魚uip,咁就可以用foobar 同部Streamer 比拼,輸左就加鐘

TOP

都重有1000g, 夠用啦
但我都明心裡會好唔舒服

好過我之前買條at audio 的lan 線
話有1000m, 但只有100m, ...
十六夜 發表於 2024-12-24 23:08


所以我唔信lan線都有分audio grade
只要條lan cable 有shielding 接埋落rj45 個頭度,同cat8既銅蕊會粗啲就足夠,其實已經唔平

TOP

我大概知道咩原因,暫時無得測試證實

iFi跟俾optibox to streamer 條fiber(橙色) 係single core SC-SC頭,而我買天澤條fiber 亦係一樣,只係長度唔同(5米,原裝係唔夠1米)。
bbgirl223 發表於 2024-12-25 10:21


昨天到今朝我其實看了很久有關fiber的介紹, 但還是有些地方搞得不太清楚明白(有一種唔明白係叫做我覺得自己重係未完全明白), 我還是回家睡覺去好了

但我昨天找到2個有關iFi audio NEO Stream速度的討論串
https://www.audiosciencereview.c ... d-neo-stream.46174/

https://www.head-fi.org/threads/ ... reams.964997/page-5
https://www.head-fi.org/threads/ ... reams.964997/page-6
啊~唔知你有冇用, 但我冇乜心機睇落去了...
但可能你都睇過?


所以我唔信lan線都有分audio grade
只要條lan cable 有shielding 接埋落rj45 個頭度,同cat8既 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-25 12:09


我其實有些同感

但好似見有人討論過Cat 6, 7, 8 有shielding 冇咁好聲,
而問題討論出發點就唔係講緊digtial 方面的問題, 而係shielding 接地(grounding)的問題
用返cat 5條如果處理得好就會好聲D之類的

最後小萌新的我, 如果遇到這類理解不能的問題時, 通常的總結係:

- 好似我呢D小萌新用緊的HiFi系統就用Cat 8線吧, 我又唔覺得我套系統對grounding敏感到呢個程度, 所以我其實都係用cat 8線的, 雖然都唔平
- 但如果有一日我有套hi-end D的系統, 就試下用Cat 5條吧, 再睇下有冇其它方式解決冇shielding的問題吧, 反正有人討論就一定有佢的道理
- 但其實玩Hifi 的, 係咪有好多野你唔係好信, 但你會做, 而做佐會心安理得D??? 用平替吧......

最後最後...AIM lan cable 好貴, 新手的我完全買唔起  有冇師兄用緊覺得特別好???

以上

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-25 15:42 編輯
昨天到今朝我其实看了很久有关fiber的介绍, 但还是有些地方搞得不太清楚明白(有一种唔明白系叫做我觉得自 ...
十六夜 发表于 2024-12-25 13:19


Thanks for your information
其实我系买左iFi neo streamer 之后先开始研究佢可以点玩
从来无上其它forum 了解下呢部嘢,有你地咁多位师兄就足够了
基本上佢所有功能都算用到,付费平台就无试咯

而家系谂住拆开佢只optibox 俾部PC用,已经上去搵紧光口网卡 因为发觉optical 同rj45入Streamer 分别唔大,心理上就有分别....但要过埋年先得闲搞,又唔知搞黎做乜?PC 已经行紧10G,系咪用左光隔会好声左?who knows ?

另外师兄用Roon 之后有咩感想?继续用?加埋HQPLAYER 用?
師兄套機仲未算Hi-end 小弟甘拜下風

TOP

本帖最後由 十六夜 於 2024-12-25 16:48 編輯
而家系谂住拆开佢只optibox 俾部PC用,已经上去搵紧光口网卡 因为发觉optical 同rj45入Streamer 分别唔大,心理上就有分别....但要过埋年先得闲搞,又唔知搞黎做乜?PC 已经行紧10G,系咪用左光隔会好声左?who knows ?
...
bbgirl223 發表於 2024-12-25 15:34


如果師兄的Streamer用Optical和RJ45都沒有分別,我覺得PC更加唔會有。
不過我都期待師兄測試結果 人應該有求真的精神

其實都唔關係,因為PC入面本來的雜訊來源就好多,然後PC之後還會接USB到DAC,所以我覺得搞PC前面的LAN意思不大,搞USB會相對比較實際。
而Streamer內部線路和PC不同 (電源, 雜迅來源, OS系統...etc.),所以我覺得相對來說,搞好DAC和Streamer前面的LAN才比較會有影響。

其實香港現在大部分都是Fiber入屋了吧,街外的EMI/FR和grounding早就隔開了,
LAN主要的noise應該只來自Router的火牛、WiFi(?)或其它電腦的干擾,所以其實影響很有限???
所以點解有人用佐Optical 都冇大分別

另外師兄的Router好似都唔平 ,應該裡面用料都不差吧?師兄要不要拆開Router看看佢用緊咩Clock?

最後想問師兄的電腦跟Streamer是直駁Router,還是中間還有Switch的?

另外师兄用Roon 之后有咩感想?继续用?加埋HQPLAYER 用?
師兄套機仲未算Hi-end 小弟甘拜下風
...
bbgirl223 發表於 2024-12-25 15:34


Roon 用佐大半個月, 開始用慣佐個介面, 感覺都幾好用, 應該會繼續用
但應該唔會加埋HQ Player住, 之前都搞HQP唔掂, 聽隻歌啫, 簡單D好D...
但應該會打算用Roon個DSP 做Roon Correction...到一月中有時間先再玩吧...

我套System 當然未算Hi-end,
一來,我木耳重未識分聲音好壞 (<<<這是Hifi System最最最主要的問題)
二來,我套系統重係好簡單, D 咩 Clock 啊, monoblock Amp啊, 電處啊, 光隔啊, 地盒啊, 靚線啊, 聲學處理啊...(下略一大堆) 都未買/未接觸
但我覺得我首先要換過間屋, 或租個地方搞間Hifi 房先 (誤...)

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-25 18:47 編輯
如果师兄的Streamer用Optical和RJ45都没有分别,我觉得PC更加唔会有。
不过我都期待师兄测试结果  ...
十六夜 发表于 2024-12-25 16:46


网络产品可能同Streamer一样真系唔好一出就买
啱啱出果时买要7千几不过一直都用呢只牌子,每转世代wifi5>wifi6>wifi7才换,全部都用最顶级果只 不过无谂住拆开佢,无病无痛够用几年算了。
PC (10G network card) > cat8 > router 10G lan port,中间无任何野。
Streamer > optibox (fiber) > cat8 > router。

无加Switch,够晒lan位用,port 1 & 2 > Nas ( 2000Mb/s,全双工 ) ,port 3 > TV, port 4 > Streamer, port 5系10G > PC。

听埋今晚就知Streamer同PC音质差别几多
到时再谂有咩搞作,应该听另一位师兄讲放弃PC

師兄應該繼續用Roon ,另外呢度好多師兄都有用,緊係好嘢黎啦

TOP