聽住先啦.  之後慢慢升.   好奇最後你點擺喇叭????
lam_ja77 發表於 2024-6-15 10:20



    放左上第二層層板,
即係幅圖A,B 位

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-16 00:52 編輯

同埋, 本身用緊黑專2 插4.4mm earphone
如果要電腦用到埋我個4.4mm earphone, 係咪只可以買DAC(如Fiio K5 Pro)?
thanks

TOP

黑磚咪有usb dac功能
不過唔好諗住睇片, 有少delay, 聽歌就ok

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-16 00:51 編輯
黑磚咪有usb dac功能
不過唔好諗住睇片, 有少delay, 聽歌就ok
nelsonlee130 發表於 2024-6-16 00:24


知知地
but唔想用佢長期開著駁電腦 粒電好快死

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-16 08:25 編輯
近期開始接觸external dac依個term.
我聽開flac file, 全部flac放左響電腦, 喇叭係LOGITECH g560
(而家喇叭 ...
hkmop 發表於 2024-6-11 22:51


心思思真係想買Fiio K5 Pro/K7,  咁駁好似唔岩?:
PC (usb)> Fiio K5 Pro (optical光纖)> Edifier AirPulse A80


Fiio K5 Pro:

佢個optical係input黎?

定用紅白RCA output去喇叭都一樣音質?
THANKS.

同埋原來Fiio K5 Pro個earphone output係6.35mm黎.. 唔岩插4.4mm..
研究緊ZEN DAC V2
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 35# hkmop

只要記住 USB 光纖 同軸 都係數碼訊號
數碼訊號輸入到 DAC 都係解碼 , 解碼之後都只會係模擬訊號 3.5mm 4.4mm 6.35mm RCA

正確接法應該是
PC (usb)> Fiio K5 Pro (RCA)> Edifier AirPulse A80 或
PC (usb)>  Edifier AirPulse A80 由 A80解碼

Fiio K5 Pro只有6.35mm 要K7先有4.4mm
K5 用4493 K7用4493S ZEN DAC用dsd1793 (口味問題不以致評)
ZEN DAC 有第 3 代

當前置海軍鬥水兵既時候
我更偏向用USB直連A80
如果硬係要中間連一部當耳擴用K7會比較方便

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-16 23:03 編輯

各位我最終買左ifi Zen DAC v2
另問, 其實 DAC 洗唔洗學喇叭/黑專咁煲?

TOP

我都係只想打機好聲d, 搞下搞下就快夠一架特拉斯
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-6-16 12:16 編輯
我都係只想打機好聲d, 搞下搞下就快夠一架特拉斯
holyAS 發表於 2024-6-16 10:17


師兄兩把風扇用嚟吹機?
啲機5,60度都好閒,唔使太在意
覺得反而吹哂啲塵入去仲易瓜,而且又震又盛
不如考慮吓用音響架起翻個壇,唔好機叠機(據講會互相干擾)
就算唔講音質,至少喺散熱都會有改善,

TOP

師兄兩把風扇用嚟吹機?
啲機5,60度都好閒,唔使太在意
覺得反而吹哂啲塵入去仲易瓜,而且又震又盛
不 ...
alextsang_tt 發表於 2024-6-16 18:50


試下抽氣, 果個位成日會有屋企人行過話好熱

TOP