hkmop 當前離線
中級會員
聽住先啦. 之後慢慢升. 好奇最後你點擺喇叭???? lam_ja77 發表於 2024-6-15 10:20
TOP
nelsonlee130 當前離線
進階會員
黑磚咪有usb dac功能 不過唔好諗住睇片, 有少delay, 聽歌就ok nelsonlee130 發表於 2024-6-16 00:24
近期開始接觸external dac依個term. 我聽開flac file, 全部flac放左響電腦, 喇叭係LOGITECH g560 (而家喇叭 ... hkmop 發表於 2024-6-11 22:51
cngaiyin 當前離線
holyAS 當前離線
alextsang_tt 當前離線
我都係只想打機好聲d, 搞下搞下就快夠一架特拉斯 holyAS 發表於 2024-6-16 10:17
師兄兩把風扇用嚟吹機? 啲機5,60度都好閒,唔使太在意 覺得反而吹哂啲塵入去仲易瓜,而且又震又盛 不 ... alextsang_tt 發表於 2024-6-16 18:50