本帖最後由 eric196511 於 2021-2-21 06:35 編輯
我諗係口味問題,
D人成日講要打心口又要震褲管,
YAMAHA都唔係呢類形,
佢比較近似聽歌嘅底音喇叭唔係好誇 ...
燕子盜 發表於 2021-2-19 22:52 
我用過幾隻超低音10寸,12寸都用過
但係超低音比較易壞同震得多個邊位重易老化
通常超低音最易壞係後級多因為散熱問題
我第一次試買Yamaha 超低音比我感覺係爽快層次分明唔會一舊舊
玩Yamaha超低想佢有更好效果要擺位到落啲功夫才會發揮到Yst驚人低音
老實講Yamaha個重低音唔係打心口果類佢係比到你聽歌又得睇戲個臨場感更加正
反而有好多12寸超低音只係得個打心口同一舊舊但臨場感同氣氛真係差過Yamaha
我依家反而鍾意Yamaha 個種低音質素
另外Yamaha個超低音功率計法唔一樣
係日本評測以200W功率相得於其他超低音音壓以倍數番上
80尺聆聽空間範圍計 超低音100W 開到三分一已經成屋震
我有理由相信Y記嘅Yst技術係另一個小單元超低音可以產生相等於大尺數超低音果種威力 |