十仔我又未用壞過,用極都仲健在想搵理由換新野都冇機會反而AV AMP成日幾年內就壞。

TOP

乜嘢牌子?

TOP

其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭 ...
AAA1 發表於 2021-2-19 13:17

Energy 燒led係通病,換完又燒 設計問題係比35V反向電壓擊穿

TOP

當時查過電壓太高,  如果串聯多隻led就可以,不過整完費時拆果然一年後又燒

TOP

真係好耐用~
我二十年前買果個SW500仲生勾勾正常服役~

TOP

本帖最後由 eric196511 於 2021-2-21 06:35 編輯
我諗係口味問題,
D人成日講要打心口又要震褲管,
YAMAHA都唔係呢類形,
佢比較近似聽歌嘅底音喇叭唔係好誇 ...
燕子盜 發表於 2021-2-19 22:52


我用過幾隻超低音10寸,12寸都用過
但係超低音比較易壞同震得多個邊位重易老化
通常超低音最易壞係後級多因為散熱問題
我第一次試買Yamaha 超低音比我感覺係爽快層次分明唔會一舊舊
玩Yamaha超低想佢有更好效果要擺位到落啲功夫才會發揮到Yst驚人低音
老實講Yamaha個重低音唔係打心口果類佢係比到你聽歌又得睇戲個臨場感更加正
反而有好多12寸超低音只係得個打心口同一舊舊但臨場感同氣氛真係差過Yamaha
我依家反而鍾意Yamaha 個種低音質素
另外Yamaha個超低音功率計法唔一樣
係日本評測以200W功率相得於其他超低音音壓以倍數番上
80尺聆聽空間範圍計 超低音100W  開到三分一已經成屋震
我有理由相信Y記嘅Yst技術係另一個小單元超低音可以產生相等於大尺數超低音果種威力

TOP

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-21 12:56 編輯

個設計沿用多年的用音箱加氣孔放大, 同負相增加距璃感, 同現今的大部份牌子理念設計不同, 要忠於原本低音的音質

TOP

個設計沿用多年的用音箱加氣孔放大, 同負相增加距璃感, 同現今的大部份牌子理念設計不同, 要忠於原本低音的 ...
AAA1 發表於 2021-2-21 12:53

忠於原本音質
呢樣野好緊要,好多人玩低音玩到子彈變炮彈,非洲鼓變太鼓

TOP

我用過幾隻超低音10寸,12寸都用過
但係超低音比較易壞同震得多個邊位重易老化
通常超低音最易壞係後級多 ...
eric196511 發表於 2021-2-21 06:31

我都好怕d底音一舊舊,以前sunfire 就係咁,
個人口味鍾意set到個底音開咗好似無開咁,但係一閂咗就好覺唔見咗d野

TOP

Sw300見機背寫住80w, 但spec又話250w, 邊個先真

TOP