黑膠有佢物理特性,原音就一定唔係佢架啦....

黑膠轉DSD,咁就一定有黑膠陣味既,但係咪咁好味? ...
DGCNYO 發表於 2019-3-4 23:32


想學野, 願聞其詳。

TOP

回覆 6# kin1111kin


    有要求嘅, 三萬可以買架聽得下嘅唱頭放大器……………….

TOP

回覆  kin1111kin


    有要求嘅, 三萬可以買架聽得下嘅唱頭放大器………………. ...
tvbau 發表於 2019-3-5 17:52


Ear 既phono唔駛三萬
ASR都唔錯

TOP

計返條數, Recording果part真係最平, KORG MR-2000S 都唔駛10萬円

TOP

本帖最後由 vaio 於 2019-3-6 22:14 編輯
Sony個玩具盤算把啦
patkwok 發表於 2019-3-4 10:59


玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。

我部HX500都用咗差唔多三年,我換埋Nagaoka MP110唱針
呢幾年dub咗超過200隻黑膠去DSD64/96-24

p.s.玩咗黑膠廿幾年,屋企大約超過1k隻黑膠碟。

我自己用緊Technics SL-1200 MK5,起碼有微調轉速,有VTA調較,仲有石英controlled轉速
你可以揾二手
patkwok 發表於 2019-3-4 11:59

微調轉速; 石英controlled轉速對聲音有咩關系?
冇錯HX500出廠時個轉速係快咗,呢樣嘢外國啲forum都好多人發現。
冇錯呢部嘢調速係比較麻煩,但我已經調番準個轉速

我N年前都玩過第一代SL-1200,其實對我嚟講,SL-1200都只係玩具一台。
當年因為意外整壞咗第一代SL-1200,之後就用JVC L-A31,再之後唔想咁煩,用部Sony HiFi combo嘅全自動唱盤。
之後CD又開始崛起,所以冇玩黑膠,但好彩我一隻黑膠都冇掉過,留到今時今日。

玩黑膠,其實相當簡單,唔需要睇到咁複雜。所以我買HX500

TOP

我反而想退膠 因為無位放   不過個盤就唔貴的 SL-1200 MK2 盤
係堆膠唔知放唔放到

TOP

當玩具算喇
patkwok 發表於 2019-3-4 12:20

agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠system, d錢攞嚟直接揾CD買好過哂.

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 patkwok 於 2019-3-8 11:59 編輯
agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠 ...
skipskip 發表於 2019-3-8 02:26


clicks and pop 可以係轉完之後用software執,睇你有無心機囉
宜家都有機可以做到on-the-fly to remove clicks and pop during playing既

TOP

本帖最後由 patkwok 於 2019-3-8 11:56 編輯
玩具盤?所有玩得嘅HiFi同相關配置,相機同鏡頭等個人嗜好,全部都係玩具嚟啦。

我部HX500都用咗差唔多 ...
vaio 發表於 2019-3-6 15:29



    呢樣就睇下想玩得幾認真喇。

唔想煩,簡簡單單,一體唱盤有好佢既好處(當然亦有唔好處)
分開續樣續樣計,亦有好有唔好處喇。

TOP

本帖最後由 vaio 於 2019-3-8 14:25 編輯
agree!
黑膠轉DSD, 嘩, 直頭轉埋原音炒豆聲落去, 不知幾過癮! 呢個功能真係玩具級到無人有! 嘥錢買套黑膠 ...
skipskip 發表於 2019-3-8 02:26


100%肯定你從未接觸過黑膠唱片。

就算隻碟有炒豆,都好過而家啲所謂remaster嘅CD同新版嘅黑膠。一味將音壓推到有咁大得咁大,然後落重compressor再落limiter,將啲原本有嘅tape noise執到停屍間咁靜。rip出嚟個waveform成舊磚咁。真係睇見都唔開胃

至於炒豆,除非隻碟劃花晒。清洗得好嘅話可以完全消失。

clicks and pop 可以係轉完之後用software執,睇你有無心機囉
宜家都有機可以做到on-the-fly to remove cl ...
patkwok 發表於 2019-3-8 11:48


如果直錄DSD就冇得做editing,要錄PCM先得。
經歷過黑膠唱片嘅年代,對於輕微嘅clicks and pop 係可以接受。

而家呢代所謂嘅Hi-Res;咩嘢都話發燒錄音嘅年代,些少嘅noise都完全接受唔到。

TOP