本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-20 20:32 編輯
回覆  joeyung714


    你好師兄 請問關於數碼音樂在互聯網透過電話dlna upnp由電話的wifi去router再去av ...
derekchan 發表於 2024-12-20 17:32




use the optical out for DDC

TOP

既然大家睇netflix, youtube 等網上app 想靚聲, 我都"靜靜雞"講比大家知, 你地要試下nvidia shield TV 啦,  ...
hkils2001 發表於 2024-12-20 16:35


又知道多啲嘢
我夜晚睇電視都係用sound bar,唔會開Hi-Fi ,之前都用HDMI連接,但又無特別留意音質,而家用返藍牙所以無咩要求
電視HDMI而家用黎接Hi-Fi ,同用光纖出又真係兩回事。
睇YouTube就一定開電腦usb出接Hi-Fi,咁先會好聲。

至於Shield TV 個升頻畫質唔知效果點?如果套片原生4k HDR唔知出唔出到?而家睇Netflix已經有好多4k韓劇,之前西片啲音效靚好多,近期睇套京城怪物,估唔到音響效果咁正(HDMI ARC 接DAC出Hi-Fi )

Shield TV 同apple TV 都無正式用過,公司就有用Apple TV 同小米手指,每次著都要等佢有排load,就好似大6電視每次著機都要load一輪,仲要睇埋廣告左㩒右㩒先睇到電視 真係好鬼煩(個人意見,勿插)

TOP

Streamer 有個鬧鐘功能, 又有時間 display
幾靚仔, 所以都唔會熄

係 Preamp, 覺得有時有 D 熱
會熄 prea ...
joeyung714 發表於 2024-12-19 20:50


我終於明白師兄點解唔熄部Streamer
原來熄左拆埋隻牛佢所有setting會無晒,要重新搞過而且mount返個NAS掃過啲音樂檔都要好耐

TOP

Shield TV 唔小眾喇
佢有 AI upscale 1080 to 4k
但因為隻Mon 未上 4k,同埋諗 shield tv 話說都出咗一段 ...
joeyung714 發表於 2024-12-20 16:43


恭喜師兄又有新玩具
我訂左好多線同濾波排插全部未到,未真正試到部Streamer,求其著到出到聲又收返埋。

初步聽係比PC背景靜左,唔係noise,係音樂本身聲底,可能叫底燥之類,等我過幾日全部接好就重新比較下

TOP

我終於明白師兄點解唔熄部Streamer
原來熄左拆埋隻牛佢所有setting會無晒,要重新搞過而且mount返個 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-21 09:23

咁應該係個別 streamer 問題
wiim 又唔會熄機,冇晒setting
你睇吓佢本身設計係咁,定係要update firmware

TOP

咁應該係個別 streamer 問題
wiim 又唔會熄機,冇晒setting
你睇吓佢本身設計係咁,定係要update firmware ...
joeyung714 發表於 2024-12-21 11:54


Firmware 已update 左,我諗熄機係唔會,拔埋火牛就會
姐係又要俾電養住佢,所以都係同成套Network 擺埋一齊算了,反正全部都唔熄
光纖同線都到左一部份,今晚試下效果點先,兩個options 玩法唔同。
Option 1:Streamer 放Hi-Fi 隔離,光隔放router 隔離,用一條5米光纖連去Streamer ,usb出去DAC (線唔使一米長),但電源會每日自動開關
Option 2:Streamer 放Network 度,光隔都放埋一齊,usb用條5米長連接DAC ,(訂左條雙屏蔽單晶銅鍍銀A to B線),電源就7 × 24長開

照道理Option 1應該會好聲啲,usb線短,Network 行光纖無乜損耗又無乜noise ,但隻火牛好大隻放唔到入架底。Option 2就成本最高,usb靚線咁長都幾貴下,而且未必好聲,放係router 隔離都怕有RF干擾,但火牛又放到,操作上又方便好多。

PS....Network 所有lan線又訂過晒,全部換晒屏蔽線連頭,驚會有noise 入部Streamer 度,好彩佢係全鋁殼,試左邊個音質好啲先

TOP

Roon > Esoteric N-05XD > Accuphase E-370 > PMC twenty5.21i
jimswong 發表於 2024-10-31 09:57

想問師兄N-05XD聲音如何?因為我都考慮換機, Thanks

via HKEPC Reader for Android

TOP

Firmware 已update 左,我諗熄機係唔會,拔埋火牛就會
姐係又要俾電養住佢,所以都係同成套Networ ...
bbgirl223 發表於 2024-12-21 14:39


Option 1, 如果唔斷電最好

Option 2, 如果效果唔理想,可以試吓USB 行光纖

【淘宝】假一赔四 http://e.tb.cn/h.Tgg9Zve1m8XLLgK?tk=A6fc3BVolQ6 ZH4920 「FIBBR光纤USB3.2延长线Gen2 10G相机连接数据线 机器视觉 公对母」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开

TOP

想問師兄N-05XD聲音如何?因為我都考慮換機, Thanks

via HKEPC Reader for Android
kelvinkk 發表於 2024-12-21 16:08


呢部機係呢度已經有幾個師兄用緊
咁師兄用緊咩機諗住升級呢?

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:19 編輯
Option 1, 如果唔斷電最好

Option 2, 如果效果唔理想,可以試吓USB 行光纖

【淘宝】假一赔四  ZH4920  ...
joeyung714 發表於 2024-12-21 17:04


­剛剛收左部份線材,即刻拆開條usb A to B試下先,因為唔好聲既話就要Option 1

暫時出到聲,等煲下先,今晚食完冬至飯局先慢慢搞

TOP