本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-19 18:28 編輯
師兄咁玩真係要好多線材同補品
不過玩音響就係咁,有新玩具緊係要玩盡佢啦

我都唔理咁多 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-19 14:22


每個人套系統都唔同
複雜嘅系統唔係普通店員答到你
大部份都唔係 tech 底
你可能仲熟過佢,講兩句就知乜嘢料
就講 EPC, 九成人唔知我哋講緊乜
Hi-Fi, Hi-End, Professional 三樣嘢都識嘅人唔多
出面月經 post:
2.1喇叭有咩推介? 😄

TOP

每個人套系統都唔同
複雜嘅系統唔係普通店員答到你
大部份都唔係 tech 底
你可能仲熟過佢,講兩句就知乜 ...
joeyung714 發表於 2024-12-19 18:22


師兄又講得幾啱
玩Hi-Fi玩到要識電識Network識software,真係唔講得少
但其實HKEPC有好多高手,以前我有咩唔識,有問必答,不過今非昔比,高手都隱藏晒,好在仲有你地幾位指導下

另外我既新玩具話可以用NAA,不過唔知可以點玩,又話可以Airplay,但我又無用Apple,連Roon,Tidal,Spotify都無用,暫時只係NAS搵歌聽,唔知師兄個source會唔會熄機?因為我睇佢又唔係好食電,可以好似NAS行7 x 24,咪好似你玩BGM咁

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-19 22:08 編輯
師兄又講得幾啱
玩Hi-Fi玩到要識電識Network識software,真係唔講得少
但其實HKEPC有好 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-19 20:11


Streamer 有個鬧鐘功能, 又有時間 display
幾靚仔, 所以都唔會熄

係 Preamp, 覺得有時有 D 熱
會熄 preamp, power amp
PC 會熄, 成日形住張 Display 晒電

TOP

既然大家睇netflix, youtube 等網上app 想靚聲, 我都"靜靜雞"講比大家知, 你地要試下nvidia shield TV 啦, 我用那隻係 2020 版本, 想當年我用緊 fire TV 睇 youtube, 感覺D電視色麻麻地, 又聽講shield TV 正, 佢又有睇片 upscale 功能, 咁就買來試下點樣睇片upscale 啦,但當我係youtube睇既學友既片是......咦....點解D聲唔同晒, 咁沉厚有力既? 又睇睇慧嫻既片....真係柔意纏綿啦!? 原來shield TV 粒U咁勁揪, 連聲音都處理得非常好, 當時我所有野都冇變過, 只係 HDMI 入 soundbar 2.1 咋, 然後我都有買 apple TV 玩下, 發覺 apple TV D 聲係唔夠 shield TV 好, 唔夠佢靜, 唔夠佢實, 爭了一個grade

如果你地有用app 睇音樂野, 你地可以試下shield TV, 雖然比較小眾, 但相信你地試完會no regret!  (帶頭盔先, 呢過只係我既口味, 閣下耳聽為準)

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-20 16:47 編輯
既然大家睇netflix, youtube 等網上app 想靚聲, 我都"靜靜雞"講比大家知, 你地要試下nvidia shield TV 啦,  ...
hkils2001 發表於 2024-12-20 16:35


Shield TV 唔小眾喇
佢有 AI upscale 1080 to 4k
但因為隻Mon 未上 4k,同埋諗 shield tv 話說都出咗一段時間
睇緊佢幾時出下一代
好野黎

不過想問,如果入兩聲道,佢要 HDMI 拆聲
還是 USB out 出 DAC 也可以
我想 USB out 駁光纖出
因為我今日發現到隻正嘢

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-20 17:22 編輯
Shield TV 唔小眾喇
佢有 AI upscale 1080 to 4k
但因為隻Mon 未上 4k,同埋諗 shield tv 話說都出咗一段 ...
joeyung714 發表於 2024-12-20 16:43


終於搵到隻駁 IOS 會 lock volume control 既 optical converter
Apple Music 都可以 Hi-Res Bit Perfect 駁入 Wiim Ultra 玩了
入晒 streamer, 再 USB 出 DDC 做 reclock

TOP

回覆 275# joeyung714

如果拆聲, 我想係簡單D 用 HDMI 拆返出來咋, 我原意只係想用佢試下D陳年舊片格式可唔可以upscale 去 1080p, 試音那邊只係不經意的驚喜, USB 那邊對我來講太複雜了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-20 20:37 編輯
回覆  joeyung714


    你好師兄 請問關於數碼音樂在互聯網透過電話dlna upnp由電話的wifi去router再去av ...
derekchan 發表於 2024-12-20 17:32


在AV的世界裏,基本上很少會去測試HDMI的效能
通常講嘅係規格,例如 HDMI 2.0/2.1 (現在要出2.2了)
會講出到幾多 k, 出幾多 hz
會講出唔出到 Dolby Vision, Dolby Atmos
效能,質素好少會講
買得 AVR 唔會談討太深入, 因為都係得果幾隻 brand
講效能質素嘅,就已經 AV bypass 晒去套 Audio System 玩, 再加 multi channel amp 玩
每條 channel 一個 mono block 😈

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-20 22:25 編輯
回覆  joeyung714


    你好師兄 請問關於數碼音樂在互聯網透過電話dlna upnp由電話的wifi去router再去av ...
derekchan 發表於 2024-12-20 17:32


Shield TV 想用 DDC
有幾個方法

簡單講,佢有 HDMI out, (USB out 唔知用唔用到)
再睇吓你個 DDC 有咩 digital input, 配置返相應嘅interface (adapter/streamer/splitter, etc)

例如我咁:
Apple TV 4K > HDMI Optical splitter > Streamer > USB DDC

TOP