呢隻碟真係唔講得笑
以前無 Sub 仔聽, 真係完全兩回事
d bass, 正到癲
joeyung714 發表於 2024-12-17 02:31

我無加任何野聽,感覺聽周華健既"怕黑"低音仲靚低頻潛得更低更乾淨
另外聽王菲既"我想"果種低頻爆炸性彈出黎感覺好正

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:18 編輯

睇黎睇去,又煩好唔好聲,又驚無位放
諗太多啦,不如當買份聖誕禮物俾自己
就係早兩日先睇過IFi Neo Streamer,之前完全無諗過呢隻,見呢度好多師兄都用緊呢隻牌子產品。

唔理咁多,行動最實際,新玩具到左


學人玩下開箱先,包裝幾靚


機背簡單單啱用就夠,唔會接太多野


好似話呢隻低嘈火牛幾靚,仲有個Lan電轉Fiber入Streamer,評價又話好聲d


仲跟多隻細牛俾電Fiber盒仔用


等放假去淘返d線返黎先慢慢搞,其實接兩條線就搞掂,但玩呢種玩具軟件有排搞,話設定簡單我從來唔覺咯

TOP

睇黎睇去,又煩好唔好聲,又驚無位放
諗太多啦,不如當買份聖誕禮物俾自己
就係早兩日先睇過IF ...
bbgirl223 發表於 2024-12-18 18:25

Ching 真快手 😂😂😂

TOP

Ching 真快手 😂😂😂
joeyung714 發表於 2024-12-18 19:08



試下出唔出到聲先,唔理佢好唔好聲住
不過真係好多設定要搞

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-18 21:44 編輯
試下出唔出到聲先,唔理佢好唔好聲住
不過真係好多設定要搞
bbgirl223 發表於 2024-12-18 20:55

建議用 USB 插 DAC
如果部 streamer 個 clock 靚過部 DAC, 就用 I2S

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:18 編輯

搞左一輪連住wifi試住先,終於出到聲,不過播DSD512會窒聲,唔知係咪連左2.4GHz得72mbps唔夠行,又唔知點連上5GHz

算了,今晚玩住咁多先,好唔得閒(隻貓係度好奇緊)

TOP

呢部好足料
如果佢有埋個 Digital Input 就好了
入埋電腦/Apple TV/PS5 做處理
最好有埋 HDMI ARC, 咁連睇電視都用得到

TOP

建議用 USB 插 DAC
如果部 streamer 個 clock 靚過部 DAC, 就用 I2S
joeyung714 發表於 2024-12-18 21:41


師兄我諗住將streamer放入櫃,要用條5米長usb線去DAC,唔知有無影響?
真係無位放

TOP

師兄我諗住將streamer放入櫃,要用條5米長usb線去DAC,唔知有無影響?
真係無位放 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-18 22:04

有啦
5 米 要用光纖USB線

TOP

搞左一輪連住wifi試住先,終於出到聲,不過播DSD512會窒聲,唔知係咪連左2.4GHz得72mbps唔夠行,又唔知點連 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-18 21:55

換部細部 d 既 disc player 就有位了

TOP