師兄真好心機玩新玩具
不過呢種玩具唔襟玩,玩多幾日就厭,除非你覺得好嚴重,一定須要解決才能滿 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-11 10:33

當初買新玩具的原意:

1)如果有好多noise,或者會有藉口可以買個好的電源處理器。
2)如果一般般noise,1200蚊貨仔都可以玩一排,睇下點改善。
3)如果冇乜noise,可以買好安心。

但…其實我冇諗過直插牆會得 20mVp-p 咁低……

我睇過司徒夾帶d YouTube片,佢用完隔離牛再上電源濾波拖板,都重有20幾mVp-p (如果冇記錯的話),可能佢office 有好多其它野影響到。

有關睡房的電制,其實唔係比冷氣用的,冷氣自己有獨立電源,所以之前做測試的電制只係比睡房的電視專用,但我都唔知點解佢會係獨立一組MCB。

最後,其實我書房和廳會用電源濾波拖板,當初只係想把「其它」電器從HIFI系統的電網隔離出去 因為我的前後級都係直插牆插的。與其用好貴嘅錢買一個靚嘅電源處理器,我不如用好平嘅so-called HIFI 拖板,令Hi-Fi系統冇咁多其他電器干擾。(逆向思維)

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:16 編輯
當初買新玩具的原意:

1)如果有好多noise,或者會有藉口可以買個好的電源處理器。
2)如果一般般noise ...
十六夜 發表於 2024-12-11 15:07


咁師兄要睇下電箱條獨立電到底係MCB定係RCD(有個藍色test按制),安全至上
至於司徒夾帶個office好大機會係工廠大廈,唔係甲廈做辦公室
咁師兄仲打唔打算買邊隻電處先

我就用左兩日時間先銲好對線

尋晚終於得閒上機試聲

有聲出但條線要煲下先,先不置評

同時緊係換埋條單晶銅鍍銀USB線先

哈哈哈,亦不願置評,煲下先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  bbgirl223


    類比前級切換訊原同開關機都是與別不同 ,有d用mosfet替代繼電器,那麼avr切換hdmi ...
derekchan 發表於 2024-12-11 19:26


其實你想問咩
前級就前級,又關選擇制咩事?你可以用最原始既雙刀扭制架,不過遙控唔到之嘛
同軸 input 是不是好普通 類似電視機 到底你想問咩音響所講既同軸(coaxial)一般係俾數碼訊號存送用,電視果個coaxial係RF俾你連接天線用,完全唔同野
至於review33講avr的前級不入流,鬼唔知阿媽係女人咩點叫前級放大的部分為之好?咁你話LV,Gucci,Chanel邊隻最好而你玩av processor目的係咩先?為左睇戲出surround sound(Dolby & DTS)效果,環繞聲效果並不代表原音音質,唔理用咩零件都好,咁你話飛機同巴士都有輪胎,點解飛機快咁多

TOP

煲左兩日對前級去後級XLR線(Monster Studio Pro 2000 + Neutrik NC3FXX-EMC)完美輸俾對舊線(Furutech FA-@S22 +CF-601),無論高低,動態,氣勢,寧靜度,連我木耳都聽得出
黎緊可能淘過對Gotham Ultra Pro 11301返黎試,話晒四芯可能會好聲d掛
至於條ATAUDIO 單晶銅鍍銀usb線同條舊線Canare佳耐美比較,暫時聽唔出有咩分別
有無師兄介紹隻平衡線平平地又幾好聲俾小弟試下

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-14 17:03 編輯
煲左兩日對前級去後級XLR線(Monster Studio Pro 2000 + Neutrik NC3FXX-EMC)完美輸俾對舊線(Furutech FA-@S ...
bbgirl223 發表於 2024-12-13 18:47


以前都會好似你咁
自己焊下 canare, mogami 線
依家懶左,人又老,錢又無
平平地,我用緊呢款



【淘宝】假一赔四 http://e.tb.cn/h.T4jVlw4WHB3CUhX?tk=lqk03xenDJh HU9196 「开博尔单晶铜镀银卡农线公母xlr卡侬平衡麦克风hifi音频线话筒线」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开

TOP

師兄真好心機玩新玩具
不過呢種玩具唔襟玩,玩多幾日就厭,除非你覺得好嚴重,一定須要解決才能滿 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-11 10:33


今天海關不在家, 我又用新玩具搞清楚多點東西了
原來我的電源沒有睇落去好, 但這也只是一如預期...

首先我的電箱有2組RCBO (i.e., RCCB + MCB) + 6組MCB,
我Hifi系統, 廳, 同書房, 再加雪櫃洗衣機干衣機 係同一組RCBO,
我廚房同飯廳係另一組RCBO
其它MCB 主要係冷氣同燈, (還有睡房的獨立電......)

回顧前一話(?), 我在正常情況下, 把新玩具直入插牆, 大約20 mVp-p

今日首先把大制和全部RCBO/MCB關了, 插頭全柭,
- 首先只開Hifi 組的RCBO;
- 新玩具直入插牆, 120-160mVp-p;'
- 插上雪櫃, 雪櫃開動壓縮機, 升上 200mVp-p;
- 插上拖耐德防雷拖板 (F9E600Sa3M), mVp-p 減50 到 150mVp-p左右;
- 再插1個某宝电源净化滤波器, mVp-p 再減50 到 100mVp-p左右;
- 再插第2個某宝电源净化滤波器 (即係第3個拖板), mVp-p 只減20 到 80mVp-p左右;
- 之後再插上其它拖板已經沒有任何改變

試完上面, 我繼續
- 打開第2組RCBO, mVp-p 再減50 至 30+ mVp-p左右;
- 再打開其它MCB, 維持 30+ mVp-p沒有任何大改變.

跟著, 我把2層的窗簾都關了, 跌到2x mVp-p ?????
其實應該唔關事, 我相信只係雪櫃的壓縮機應該休息了吧, 應該......

所以我的電不是低EMI, 只係
1) EMI 比其它RCBO share左
2) 大部份EMI 比同一個組電路(應該係?)的其它拖板過濾了???

我好無知 @@ 我只係一個唔識電力工桯, 才入坑Hifi半年不到的小萌新...請唔好笑我無知...

TOP

我換後級時都有上樓睇下試下聲,450W x 2係房推對中型座地喇叭,聲音完全唔係我杯茶,走都走唔切(運桔) 但我又唔鼓勵師兄咁做既最後部後級就出現係屋企
bbgirl223 發表於 2024-12-6 12:02


師兄點解最後會買返呢?

不過其實出街試機我成日都覺得試唔到D乜野...
一來成套系統都唔熟識...
二來可能係我冇乜心機聽...

TOP

咁師兄要睇下電箱條獨立電到底係MCB定係RCD(有個藍色test按制),安全至上
至於司徒夾帶個office好 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-11 18:09

數據線都好多嘢玩
USB 又 type A, 又 B, 又 C
仲有 thunderbolt
又有 HDMI I2S
又有 coaxial, 又有 optical
Lan 線又多款
自己揀線其實又幾好玩

TOP

數據線都好多嘢玩
USB 又 type A, 又 B, 又 C
仲有 thunderbolt
又有 HDMI I2S
又有 coaxial, 又有 optica ...
joeyung714 發表於 2024-12-14 17:40


iFi ipurifier 3 USB...
iFi audio iDefender+ USB...
iFi audio iSilencer Max...
我之前本來想玩HQ Player時都想買...

iFi 大佬重有玩iFi 咩products?
有冇玩過iFi audio LAN iPurifier Pro?
其實香港本身大部分都fiber入屋, 我成日都好懷疑再加一個iFi audio LAN iPurifier Pro係系統入面重會唔會好大分別?
雖然我其實都係會買...

TOP