師兄真好心機玩新玩具
不過呢種玩具唔襟玩,玩多幾日就厭,除非你覺得好嚴重,一定須要解決才能滿 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-11 10:33 
今天海關不在家, 我又用新玩具搞清楚多點東西了
原來我的電源沒有睇落去好, 但這也只是一如預期...
首先我的電箱有2組RCBO (i.e., RCCB + MCB) + 6組MCB,
我Hifi系統, 廳, 同書房, 再加雪櫃洗衣機干衣機 係同一組RCBO,
我廚房同飯廳係另一組RCBO
其它MCB 主要係冷氣同燈, (還有睡房的獨立電......)
回顧前一話(?), 我在正常情況下, 把新玩具直入插牆, 大約20 mVp-p
今日首先把大制和全部RCBO/MCB關了, 插頭全柭,
- 首先只開Hifi 組的RCBO;
- 新玩具直入插牆, 120-160mVp-p;'
- 插上雪櫃, 雪櫃開動壓縮機, 升上 200mVp-p;
- 插上拖耐德防雷拖板 (F9E600Sa3M), mVp-p 減50 到 150mVp-p左右;
- 再插1個某宝电源净化滤波器, mVp-p 再減50 到 100mVp-p左右;
- 再插第2個某宝电源净化滤波器 (即係第3個拖板), mVp-p 只減20 到 80mVp-p左右;
- 之後再插上其它拖板已經沒有任何改變
試完上面, 我繼續
- 打開第2組RCBO, mVp-p 再減50 至 30+ mVp-p左右;
- 再打開其它MCB, 維持 30+ mVp-p沒有任何大改變.
跟著, 我把2層的窗簾都關了, 跌到2x mVp-p ?????
其實應該唔關事, 我相信只係雪櫃的壓縮機應該休息了吧, 應該......
所以我的電不是低EMI, 只係
1) EMI 比其它RCBO share左
2) 大部份EMI 比同一個組電路(應該係?)的其它拖板過濾了???
我好無知 @@ 我只係一個唔識電力工桯, 才入坑Hifi半年不到的小萌新...請唔好笑我無知... |