airplay會唔會好聲d
044003 發表於 2026-1-9 14:09


多謝CHing提醒 剛剛問咗 ChatGPT,原來 Airplay 都係 lossless:

Audio Codec: Uses uncompressed ALAC (Apple Lossless Audio Codec) for audio streaming.
Bit Rate: Streams at 16-bit/44.1 kHz, which is CD-quality (about 1,411 kbps).
Compression: No additional lossy compression applied; it's lossless within the ALAC envelope.

咁都 okay 喎,再 look look 揀吓先

TOP

識玩一定玩用amp推無源喇叭。藍牙幾無損都好。都唔夠最渣既有線聲靚。同埋class d d聲唔得。平平地買對dali oberon 1或者fyne f300己經正過哂d藍牙喇叭

via HKEPC Reader for Android

TOP

多謝CHing提醒  剛剛問咗 ChatGPT,原來 Airplay 都係 lossless:

Audio Codec: Uses uncompress ...
Fizzy 發表於 2026-1-9 17:27



    不過睇完 呢個係藍芽功放一體,玩法唔同既

TOP

平平地買對dali oberon 1或者fyne f300己經正過哂d藍牙喇叭
林洋2 發表於 2026-1-10 18:49


CHing,Denon PMA-900HNE Integrated Network HiFi Amplifier 配 DALI Oberon 1 點睇?

https://www.amazon.co.uk/dp/B0B2 ... _lig_dp_it&th=1

比啲意見

TOP

CHing,Denon PMA-900HNE Integrated Network HiFi Amplifier 配 DALI Oberon 1 點睇?



比啲意見 :ad ...
Fizzy 發表於 2026-1-19 06:35

佢哩隻係木質單元,好輕好易推,用哩部夠啦

TOP

CHing,Denon PMA-900HNE Integrated Network HiFi Amplifier 配 DALI Oberon 1 點睇?



比啲意見 :ad ...
Fizzy 發表於 2026-1-19 06:35



    一部正常嘅擴音機加一對正常嘅喇叭,你出去自己試下睇下啱唔啱你自己聲底先。不過你由咁細部機變到咁大部你確認自己有位先好。

BTW 我見到你嗰條link係亞馬遜51xx,我當你免運,香港都係賣緊54xx,你真係諗住買水貨?

TOP

佢哩隻係木質單元,好輕好易推,用哩部夠啦
林洋2 發表於 2026-1-19 08:55


多謝 CHing 意見! 等我 search 吓合適嘅 speaker stands 先

TOP

本帖最後由 Fizzy 於 2026-1-19 18:54 編輯
一部正常嘅擴音機加一對正常嘅喇叭,你出去自己試下睇下啱唔啱你自己聲底先。不過你由咁細部機變到 ...
kelkmk 發表於 2026-1-19 09:03


我係放晌英國屋企個廳,位/空間唔係問題

不過 CHing 講得啱,要揾吓邊度有得試聽就真

TOP

我係放晌英國屋企個廳,位/空間唔係問題

不過 CHing 講得啱,要揾吓邊度有得試聽就真 :agr ...
Fizzy 發表於 2026-1-19 16:37



    如果你擺客廳嘅話咁你就直上DALI Oberon 3,甚至係座地。
另外認真係真啲如果你放聽嘅話你會唔會考慮駁電視?如果你有機會駁電視嘅話呢部Denon冇HDMI ARC,我會考慮埋呢啲嘢,當然如果你完全淨係2.0聽歌電視都唔會駁嘅話就冇乜所謂嘅。

TOP

另外認真係真啲如果你放聽嘅話你會唔會考慮駁電視?如果你有機會駁電視嘅話呢部Denon冇HDMI ARC,我會考慮埋呢啲嘢,當然如果你完全淨係2.0聽歌電視都唔會駁嘅話就冇乜所謂嘅。
kelkmk 發表於 2026-1-20 07:22


我睇片著重對白人聲多過音效,部 Sony OLED 電視呢方面做得唔錯對白好出,所以無外接嘅迫切性,打算用光纖接去擴音機,我知道會無咗"連動"不過未必係壞事。

其實最重要係老婆okay,因為放晌廳,佢會著重靚樣多過靚聲,我當然又想要靚聲,聽歌為主,所以結論都係要一齊出去 Hi Fi 舖睇實物同試聲。

白色嘅 Dali Oberon 3 貎似不錯喎

TOP