直接加張Creative PCIe Sound Card 最方便,已經內置 DAC,output 應有盡有。

via HKEPC Reader for Android

TOP

直接加張Creative PCIe Sound Card 最方便,已經內置 DAC,output 應有盡有。

via HKEPC Reader for Andro ...
kcyipgar 發表於 2024-6-12 09:02



    無晒位插卡了

TOP

其實有個疑問,
電腦木台上有第二層層板,
高度大約響正我個頭上面
果度大把位(A B位), 可以放幾大都得
(見 ...
hkmop 發表於 2024-6-12 01:14

得就一定得,不過聲音未必理想,或者可以參考下以前唱片舖,吊天花,向下傾斜。

土地問題大部份人同樣遇到,轉用 Headphone / earphone 可以解決問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP

所以呢,現時有電腦用的 Soundbar 面世,目的就是解決土地問題,可以考慮。

via HKEPC Reader for Android

TOP

放mon後啲聲會差一大截
花啲心思解決問題都係樂趣之一~

我就側邊夾塊板加闊少少張枱

TOP

放mon後啲聲會差一大截
花啲心思解決問題都係樂趣之一~

我就側邊夾塊板加闊少少張枱 ...
jacktsui 發表於 2024-6-12 09:17


唔係mon後, 係上一層

TOP

放mon後啲聲會差一大截
花啲心思解決問題都係樂趣之一~

我就側邊夾塊板加闊少少張枱 ...
jacktsui 發表於 2024-6-12 09:17

樓主的意思是放在高層,即是頭頂以上,並非Mon後面。

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔係mon後, 係上一層
hkmop 發表於 2024-6-12 09:24

樓主的意思是放在高層,即是頭頂以上,並非Mon後面。

via HKEPC Reader for Android ...
kcyipgar 發表於 2024-6-12 09:26


哦~  不過都唔太理想, 除非角度校到正面對住自己

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-12 09:34 編輯
樓主的意思是放在高層,即是頭頂以上,並非Mon後面。

via HKEPC Reader for Android ...
kcyipgar 發表於 2024-6-12 09:26



    正是,
因為咁既, 我6-7年前個大喇叭就係放上一層,
但太耐了唔記得效果, 係有聲既, 但效果點就忘記了, 所以就問問大家咁work唔work.

如果得
我房用緊Q Acoustics M20 HD
想搵返d差不多質素放電腦播flac
THX

TOP

本帖最後由 789si 於 2024-6-12 10:36 編輯

618特價買咗這DAC送貨中, 用 xmos 3代 (windows 要 driver), AK4493S 人聲有保證. 樓主可以買條 RCA轉3.5mm(母)線

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP