本帖最後由 doubleshot 於 2024-4-17 12:55 編輯
你係唔會勾到SACD果層既data只能夠勾到CD層既data,咁當然係同16/44.1冇分別啦 ...
ken9999 發表於 2024-4-12 15:50



    個答案係幾風趣同幽默, 適合孤井自賞  

TOP

20k斬齊不意外,
你知佢餅舊帶根本就冇高清,有如粵語殘片修復版,就一定係假高清,
唔好咁硬頸,尤其是對廣東碟,得啖笑。

但上到50k hz又有乜用,明知冇可能聽到。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

破解呢樣野SOXY已經半公開地放生 ........
doubleshot 發表於 2024-4-17 12:44


只要唔係廠方公開開放出黎的話都係屬於佢想告就可以告仲要告得入,同響EPC講破解會唔會俾admin鎖一樣

TOP

只要唔係廠方公開開放出黎的話都係屬於佢想告就可以告仲要告得入,同響EPC講破解會唔會俾admin鎖一樣:shi ...
ken9999 發表於 2024-4-17 20:39



    洗鬼你講咩, 成街都知既野

TOP

洗鬼你講咩, 成街都知既野
doubleshot 發表於 2024-4-17 21:30


你講得啱 :)

TOP