uraki 當前離線
進階會員
KC62好貴.... 不過好細隻. 燕子盜 發表於 2021-2-19 10:17
TOP
無線接收件野要令外買.你有沒有一起訂,原來現在訂有得送那東西, 冷心心 發表於 2021-2-19 11:10
冷心心 當前離線
我無問啊.. 官網寫送. 不過我用唔著. 插住舊野總覺得會影響DAC. uraki 發表於 2021-2-19 11:40
它好像分兩件,一件是發射,一件是插喇叭背的專用位接收, 用了令擺位更自由, ... 冷心心 發表於 2021-2-19 12:15
AAA1 當前離線
juno9 當前離線
見有部2手放好平都有諗過. 不過我反而要用有線,見sub100得個3.5入所以無買. 隻sub100表現如何? ... 燕子盜 發表於 2021-2-19 10:16
燕子盜 當前離線
中級會員
我都用緊Yamhaha Fsw 150 yamaha not black唔差 唔好睇小Yamaha平過人就話差過人 我以前做音響工見唔小演唱 ... eric196511 發表於 2021-2-19 11:22
其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭 ... AAA1 發表於 2021-2-19 13:17