KC62好貴....
不過好細隻.
燕子盜 發表於 2021-2-19 10:17



房仔見又咁細就試下, 而家我對電腦喇叭都去到 50Hz 都有少少打心口FEEL.. 試下ROLL OFF 書架拼埋SUB 會唔會錦上添花...

TOP

無線接收件野要令外買.你有沒有一起訂,原來現在訂有得送那東西,
冷心心 發表於 2021-2-19 11:10



我無問啊.. 官網寫送.
不過我用唔著. 插住舊野總覺得會影響DAC.

TOP

我無問啊.. 官網寫送.
不過我用唔著. 插住舊野總覺得會影響DAC.
uraki 發表於 2021-2-19 11:40



    它好像分兩件,一件是發射,一件是插喇叭背的專用位接收,
用了令擺位更自由,

TOP

它好像分兩件,一件是發射,一件是插喇叭背的專用位接收,
用了令擺位更自由, ...
冷心心 發表於 2021-2-19 12:15


行AV就有用, 我連DAC, 份DAC做晒隔離, 無理由加舊咁的野.

TOP

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-19 13:27 編輯

其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭就爛喇叭,對上隻加拿大Energy玩十年重有聲出不過就拍邊燒電源燈
有的就吹到500-600W 其實得PMPO唔燒就假, 做壞個名想番身都難

TOP

本帖最後由 juno9 於 2021-2-19 13:51 編輯
見有部2手放好平都有諗過.
不過我反而要用有線,見sub100得個3.5入所以無買.
隻sub100表現如何? ...
燕子盜 發表於 2021-2-19 10:16

肯定ching你隻好d,淘佬只係你隻的一半價錢(功率亦只得一半),但香港反而賣貴過SW300。(機身亦基本只有Vol制教,我暫時只用作musiccast無線2.1用,遲d等Y記A系高階少少隻AV amp出先用返去AV度,依家部A2無招牌Al)

TOP

Kef KC62 個spec 好誇張, 之前用個XQ 同IQ 喇叭, 三四年XQ個電鍍就變色, IQ重誇個單元邊位變形, KC62 用IQ類似的震膜吾知玩到幾耐

TOP

我都用緊Yamhaha Fsw 150
yamaha not black唔差
唔好睇小Yamaha平過人就話差過人
我以前做音響工見唔小演唱 ...
eric196511 發表於 2021-2-19 11:22


我諗係口味問題,
D人成日講要打心口又要震褲管,
YAMAHA都唔係呢類形,
佢比較近似聽歌嘅底音喇叭唔係好誇張嗰種.
我重努力緊擺位同諧震....

TOP

其實佢個低音技術幾十年都一樣, 我呢啲八十年代玩音響的當時低音多數得個100W玩一年就玩完, 吾係燒板燒喇叭 ...
AAA1 發表於 2021-2-19 13:17

威力登...出名易壞

TOP

本帖最後由 AAA1 於 2021-2-19 23:27 編輯

而家的新款低音膠邊成寸闊應該無咁易爛同拍邊, 爛咗都容易淘集單完用住先

TOP