- 個音量制係for headphone or 前級?
both OK...
- 能否將信號先升頻做dsd再解碼?
no, DSD only for  ...
mig33 發表於 2014-12-29 19:05



    dsd for sd card, 唔係掛, 咁搞野ge

TOP

本帖最後由 fatau 於 2014-12-29 23:12 編輯
心思思想買返部

但係有D問題
- 個音量制係for headphone or 前級?
- 能否將信號先升頻做dsd再解碼? ...
已故 發表於 2014-12-29 18:14



    音量制for headphone, lineout 就可以SET 前級或者直出
佢無升做DSD能力 一係就咁X2/X4 PCM,  DSD就USB直比DSD佢(ASIO2.1/dop)或者SD CARD放DSD 檔
有星批(中間有hole個隻) 就好易

TOP

btw呢部同 marantz hd-dac1 比較如何??

TOP

dsd for sd card, 唔係掛, 咁搞野ge
已故 發表於 2014-12-29 21:26



    最初就SD Only, 一年前已經可以經USB, 不過DSD64 only, DSD128 粒DAC能力所限唔support

不過講聲SD CARD 最好聲, 我成皮野無風扇CAS +線電都只係拍得住佢

TOP

btw呢部同 marantz hd-dac1 比較如何??
afong818 發表於 2014-12-29 23:13


都係哩句, 佢係買headphone amp 送DAC
換埋兩粒OPA604 做discrete opamp 就係全discrete opamp HP amp
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2081244
   
馬仔就去試聽下先...開頭都諗過賣HP-A8換佢

TOP

回覆 15# fatau

以Fostec細廠,A8算唔錯

TOP

本帖最後由 Botti 於 2014-12-30 09:45 編輯

回覆 16# mig33

想請教

play sacd
係指 SACD ISO 定 DIFF file ? 定兩樣都得 ? USB playback + file on SD Card 都得 ?

TOP

衰人黎, 又攪到我心思思想買

TOP

都係哩句, 佢係買headphone amp 送DAC
換埋兩粒OPA604 做discrete opamp 就係全discrete opamp HP amp:de ...
fatau 發表於 2014-12-29 23:17

fatau 兄, 呢對 discrete opamp 可以點入手

TOP

回覆  mig33

想請教

play sacd
係指 SACD ISO 定 DIFF file ? 定兩樣都得 ? USB playback + file on SD  ...
Botti 發表於 2014-12-30 09:40


SD CARD 只support DSF file
USB 可經DOP/ASIO2.1, 播到乜就睇player support 乜

TOP