sirionzone 當前離線
進階會員
師兄可否講多少少你部胆前? patkwok 發表於 2012-1-10 18:29
TOP
markso0430 當前離線
是大陸套件,6J4+6P6P, 用料相當一般, 現在改左最基本偶合電容, (TRW紅美人+油浸+SOLEN) 今日就換左膽, ... sirionzone 發表於 2012-1-10 18:42
用料其次, 最緊要你o岩聽. 我迷上膽機都係唔洗下下發燒補品都可以有自己鍾意的聲音. ... markso0430 發表於 2012-1-10 21:23
唔,其實較聲自己中意就ok, 個幾粒cap加埋都係百零蚊相當經濟, 兩支膽就百六蚊左右,不過改善嚇 ... sirionzone 發表於 2012-1-10 22:10
am1698 當前離線
http://www.mediafire.com/view/
Banned
道聽途說的膽機常識...有D我都知, 但有D唔 sure... 1. 電阻要用碳阻 2. 所有牛唔可以用環型牛 3. 機內接線 ... am1698 發表於 2012-1-10 23:03
OzAndy 當前離線
初級會員
NOPSS 當前離線
音響,單反,玩車樣樣好,而家仲 ...
Moderator
聽人講,因為以前生產胆的年代可能用了一些現今不允許的物料,所以宜家好多re-issue就算用返原本生產線都生 ... patkwok 發表於 2012-1-10 17:52
我也這樣想, 所以有D驚爆膽, 除了水銀, 都唔知有咩野走出黎. 有人說, D舊膽用一隻少一隻, 當找不到舊膽, ... markso0430 發表於 2012-1-10 18:00