師兄可否講多少少你部胆前?
patkwok 發表於 2012-1-10 18:29



是大陸套件,6J4+6P6P,
用料相當一般,
現在改左最基本偶合電容,
(TRW紅美人+油浸+SOLEN)
今日就換左膽,
會再訂整流膽同6P6P輸出膽,
主力會搵舊野(無咁貴MA),

TOP

是大陸套件,6J4+6P6P,
用料相當一般,
現在改左最基本偶合電容,
(TRW紅美人+油浸+SOLEN)
今日就換左膽,
...
sirionzone 發表於 2012-1-10 18:42


用料其次, 最緊要你o岩聽.
我迷上膽機都係唔洗下下發燒補品都可以有自己鍾意的聲音.

TOP

用料其次, 最緊要你o岩聽.
我迷上膽機都係唔洗下下發燒補品都可以有自己鍾意的聲音. ...
markso0430 發表於 2012-1-10 21:23


唔,其實較聲自己中意就ok,
個幾粒cap加埋都係百零蚊相當經濟,
兩支膽就百六蚊左右,不過改善嚇我一跳

TOP

唔,其實較聲自己中意就ok,
個幾粒cap加埋都係百零蚊相當經濟,
兩支膽就百六蚊左右,不過改善嚇 ...
sirionzone 發表於 2012-1-10 22:10


係呀, 買發燒補品倒不如搵老膽, 效果比換發燒電容大得多, 對EH係咪無味呢.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 markso0430 於 2012-1-10 23:18 編輯
道聽途說的膽機常識...有D我都知, 但有D唔 sure...
1. 電阻要用碳阻
2. 所有牛唔可以用環型牛
3. 機內接線 ...
am1698 發表於 2012-1-10 23:03


以我所知:
1) 唔知
2) 除電源可用環牛, 其他唔得, 而膽機電源牛要多組輸出, 包恬昇壓, 環牛好難做到.
3) 最好是用銅鍍銀線.
4) 唔知
5) 按唔用級數星型單點接地, 各級可減少干擾.

TOP

回復 15# am1698

路過搭咀:
以我所知,所喜:
1) 碳阻電阻會暖聲一點: 貴的用RMG, 平的用AB.
2)見過有用環牛的膽機, 好的牛是對膽機常重要
3) 銅線會暖聲些, 銀線會似原子粒聲, 尖聲
4) 唔知
5) 星型一點接地
   
另外喜歡用膽整流, 整流膽, 濾波電容, 尤其是用油浸的, 這些mod起來有排玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽人講,因為以前生產胆的年代可能用了一些現今不允許的物料,所以宜家好多re-issue就算用返原本生產線都生 ...
patkwok 發表於 2012-1-10 17:52



    ROHS

加上,以前做的量比較大。

TOP

我也這樣想, 所以有D驚爆膽, 除了水銀, 都唔知有咩野走出黎.
有人說, D舊膽用一隻少一隻, 當找不到舊膽,  ...
markso0430 發表於 2012-1-10 18:00


我聽過,之前好多做左洋垃圾送左過去

有人試過把呢D膽當飛標玩 @@

TOP