fatdog 當前離線
進階會員
應該冇法 其實呢D套裝, 目的就係想bass勁 KinChungE 發表於 2011-6-12 18:48
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
都想盡下辦法 腳釘費唔貴? 係痴到 定 真係釘落去? fatdog 發表於 2011-6-12 19:01
就咁痴響喇叭底 但係加釘腳唔係減弱bass, 只係減弱諧震 令D bass實D KinChungE 發表於 2011-6-12 19:04
XD 攪錯晒 ... 咁海綿 OK 了吧? fatdog 發表於 2011-6-12 19:06
海綿包住哂全個woofer就可能得既 KinChungE 發表於 2011-6-12 19:13
hk-temp 當前離線
其實係個 source 減 bass 會易 d~ hk-temp 發表於 2011-6-12 21:08
mike1981 當前離線
mHarmony
特級會員
可以點做? dvd 冇得校細d bass dvd 機校到盡 ... fatdog 發表於 2011-6-12 21:11
搵布塞一塞subwoofer個排氣孔試試 mike1981 發表於 2011-6-12 21:19
starlethk 當前離線
Banned