簡單用電話錄下...

Streaming 平台我指定用 Apple Music, 因為鐘意佢 LIBRARY, 而且國際上多人用(包括音 ...
joeyung714 發表於 2024-12-3 00:32


原來有好多師兄玩CAS用唔同既程式或平台,大家交流下又可以學到野

師兄除左用Apple Music係咪都會用佢付費聽歌?通常音樂係咩file多?係咪都要用返佢既software先播放到?佢係咪都可以搜尋到NAS既音樂放埋入去?如果係Flac或者DSD dcf檔又播唔播到呢?Apple Music又做唔做到升頻加filter之類呢?

另外見到都要有好多器材,特別用左OCC silver cable,唔知係邊隻cable呢?音質方面如何?見到除了喇叭線就全部係用XLR cable,唔知師兄係用緊咩器材呢?

另外小弟最近都想玩下線材,上淘寶睇見有些店係有代理證書,唔知信唔信得過價錢又比其它店貴很多,就怕羊群心理愈貴愈搵笨有無其它師兄介紹下

TOP

累! 折騰了一個多星期的空閒時間,想試玩HQP,結論係,esoteric 應該唔係咁合適用HQP嗎???

試過
Qobuz > ROON > HQPlayer > Mini PC NAA > (USB ASIO) Esoteric
Qobuz > HQPlayer > (USB ASIO) Esoteric
Etc. 其它唔同組合

試佐好多HQP唔同filter同modulator。

最後,
Source 16bit x 44.1 kHz (CD), bit rate 選48k x 512 出到native DSD512 完全冇問題

但如果source 係 24bit x 96kHz (Hi-Res), bit rate 選 48k x 512 , 軟件做唔到upsampling, 停佐冇反應但唔係hand機, 44.1 k x 512試過, 32k x 512試過, 都唔得,其實 x 256都唔得,但同一組filter同modulator係可以DoP 出到DSD,但會降到DSD256。

這單純是因為Esoteric USB 對native DSD 512的問題嗎?
心很累,有高手知道原因嗎?我有時間時再查一下吧。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

累! 折騰了一個多星期的空閒時間,想試玩HQP,結論係,esoteric 應該唔係咁合適用HQP嗎???

試過
Qobuz >  ...
十六夜 發表於 2024-12-3 11:48

其實都上網睇人解釋過…

「Most DACs don’t support DSD at multiples of 48k, for this reason such output rates are removed from the list of available output rates unless “48k DSD” setting is checked.

When such rates are not available, you need to take into account possible filter conversion ratios. If you select a filter that can do only simple integer multiples and a 48k-base track is encountered, playback is refused because the combination of source rate, filter and required output rate is not possible.

If you enable 48k-base DSD on a DAC that doesn’t support it, end result can be silence (Marantz), noise (Mytek) or wrong playback speed (older Holo Audio).

Possible conversion ratios are listed in the filter table (PDF manual for HQPlayer Desktop or help page on HQPlayer Embedded).」

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

累! 折騰了一個多星期的空閒時間,想試玩HQP,結論係,esoteric 應該唔係咁合適用HQP嗎???

試過
Qobuz >  ...
十六夜 發表於 2024-12-3 11:48


師兄真係好有恆心做測試
咁其實用左HQPlayer音質有無比剩係用ROON改善左?用左係咪電腦硬件loading好大?

我而家用foobar已經將所有DSD dcf全部唔用DSD processor,我發覺將DSD64 up上DSD512都有些問題,播完幾首之後跳下首就會出現窒聲,重開又會無事,直播DSD512聽好耐又無事,將PCM 44.1 up上DSD512又無事,PC又唔發覺loading好大,大約20%,但發現其中一個核心就行60%以上

師兄可以試下DSD512 原檔唔用filter同modulator俾部Esoteric,睇下係咪native DSD 512就知啦

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-3 19:22 編輯
原來有好多師兄玩CAS用唔同既程式或平台,大家交流下又可以學到野

師兄除左用Apple Music係咪都 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-3 11:44


Apple Music 個 Library 我係好放心, 首先唔使驚資料唔齊, 或者一時中文又一時英文, 明明同一個人, 人名分幾個真係搞唔店
唱片公司放上去平台, Apple Music 係整理得好好, 更放心音源不會有差異的問題
唔知點解仲用到學生 subscription, 每個月都係三十幾蚊

另外自己如果有 File  收藏, 我自己做 Archive 係用 ALAC lossless (m4a)
係可以 import 入去 Apple 個 Library, stream 去其他 Device 聽
但有個不足, 其他 device 會 resample 晒做 44.1kHz
對我影響不大,  出街就算要聽番自己 Library 其實已經好足夠

升頻, 我係覺得好難聽...
會變左唔係原本錄音隻聲
Apple Music 係可以 Bit-Perfect Digital 出去做升頻, input 入去 Digital Interface, 一樣 HQPLAYER 揀 filter, 再電腦 USB output 番 DSD 出黎, 打機睇戲一樣可以照升 DSD, 同理
只要你部電腦夠勁, 可以用埋 display card gpu 去升 (Latency 會低好多)
但升頻我真係唔鐘意隻聲, 假, 唔係原本錄音隻聲
做 Room EQ Calibration 就要喇~

OCC Silver Cable 係可以淘寶天貓試下, 會有驚喜

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:13 編輯
Apple Music 個 Library 我係好放心, 首先唔使驚資料唔齊, 或者一時中文又一時英文, 明明同一個人, 人名 ...
joeyung714 發表於 2024-12-3 19:05


師兄講得幾啱,所以我而家DSD 64 dcf都無升咯,直入DAC聽算了
另外你提到部電腦要夠勁,係咪用HQPLAYER就必須?仲可以用埋GPU處理音樂?
線材方面好少係淘寶買,反而蛇皮,釘腳釘墊就會,包住喇叭線同電源線,感覺上好睇d又高級d

你所講既OCC silver係咪同我上星期訂返黎試下既類似

訂左返黎仲未詳細玩

剛剛終於上去訂左Neutrik NC3FXX-EMC XLR插頭兩套,見佢有代理證書,咁就試下 不過無訂OCC silver線,又係另一間有代理證書既訂左怪獸訊號線Studio Pro 2000,佢話係旗艦線 唔理咁多照訂左先,我諗可能更夾我套機既聲 其它出名品牌既線9成唔見有代理證書,通常都只當佢A貨啦

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-5 06:33 編輯
師兄講得幾啱,所以我而家DSD 64 dcf都無升咯,直入DAC聽算了
另外你提到部電腦要夠勁,係咪用H ...
bbgirl223 發表於 2024-12-3 20:23




Type C 線我直接攞 thunderbolt 5 線用算,唔係啲咩音響牌子 😂

另外, 一邊 type C, 一邊 USB 3.0 B 長方形大頭先少有

近排都想淘條 110 ohm AES cable 玩下

thunderbolt 5 線, 公司部 headphone amp 用
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Type C 線我直接攞 thunderbolt 5 線用算,唔係啲咩音響牌子 😂
一邊 type C, 一邊 USB 3.0 B 長方形大 ...
joeyung714 發表於 2024-12-3 21:28

師兄對線材方面相當熟悉,有無研究下用係digital方面有幾大分別?容易聽得出嗎?
除了analog用既線材我會有興趣搞下,A,B比較會有分別,喇叭線亦好明顯聽得出,但電源線就.....
好大可能年紀大聽覺衰老
另外師兄用好多OCC silver 線黎夾器材,唔知係聽咩歌曲為主?喜歡邊種音色呢?

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-6 00:35 編輯
師兄對線材方面相當熟悉,有無研究下用係digital方面有幾大分別?容易聽得出嗎?
除了analog用既線材我會 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-4 12:53


其實所有導線都係電阻、電容
所有電阻電容都會食信號、食tone,問題係食多定食少
所以線材越短越好,導電率越高越好
而最好嘅導電物質係純銀,用來傳送信號會失真最少
愈長亦愈容易受到干擾
OCC 鍍銀係相對上性價比高很多,所以多人玩
有 d 人一換純銀線覺得太尖吉耳,其實只係信號被較完整保留下來
而且人耳對高音比較敏感
正確嘅做法係,在能力範圍內,用導電性能最好嘅導線
最後在聆聽位置做 EQ Correction
需要先因個人口味用 EQ 調校音色,食嘢落調味料咁,唔落又得
唔用線材去調 tone

TOP

其實所有導線都係電阻、電容
所有電阻電容都會食信號、食tone,問題係食多定食少
所以線材越短越好,導電 ...
joeyung714 發表於 2024-12-4 17:33


我反而認為每隻線都有其特性,有快有慢,有薄有厚,有力的表現,有幼細既,當然要睇器材能否兼容到,亦要聆聽者接受同喜愛度,始終收貨都係自己
至於係聆聽空間先做sound calibration,皇帝位加支咪做測試,我諗一般HI-FI發燒友都唔會咁做或者做到咁,因為要太大資源,聆聽空間黃金比例(香港屋細樓貴),隔音減駐波物料(裝修後可能唔適合居住),器材能做到常人耳聆聽聲音頻寬20Hz-20Khz(大部份喇叭做唔到或者負好多db)
而師兄唔贊成升頻會變左唔係原本錄音隻聲,呢點我絕對認同,因為想原汁原味,但又加個Equalizer調音既目的係.....但唔見師兄器材list有Equalizer 小弟個前級有8段調較但一直都bypass,唔通師兄又係用我呢隻類似既前級

TOP