肥花有人放RH1, 有無人有興趣呀?
ccwoliver 發表於 2014-9-5 20:48


佢果個叫價仲要話明不議價

TOP

全手做?
QAFHK 發表於 2014-9-5 20:22


唔明?

TOP

明天上山學法,休息唔咇...

TOP

本帖最後由 fishoil 於 2014-9-6 00:59 編輯

回覆 1322# HAKAIDER

Just record some album with Neige on Sony MDS-B5, it sounds really nice at desk, but when playing at Sony R50, it click on playing. Any high hand knows why? Is the Sony R50 got problem to decode or not enough power to decode?

TOP

數字台部EH1有點特別,本來想試下,但賣家點都唔肯將兩部機分開出售。
可惜!

TOP

Check緊幾部MZ-E2
幾粒電本來得幾十mV
用叉機總算救得番
但Ri好大


另有多一部MZ-E2 read唔到碟
...
angelo2046 發表於 2014-9-5 22:00


修不了會好浪費,祝師兄馬到功成

TOP

再下一城


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

曬下先,先聲明,這些都是一兩年前買下,沒有跟各師兄爭
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

再下一城
angelo2046 發表於 2014-9-5 23:25



真係好新呀

TOP

修不了會好浪費,祝師兄馬到功成
wongck5 發表於 2014-9-5 23:24


一邊整機一邊bid
有人玩野搞到不停Extend...

而家專心整

TOP