QAFHK 當前離線
進階會員
講定先,香港Y拍....Mig兄機會細啦!!! fishing_tonny 發表於 2014-9-5 20:04
TOP
ccwoliver 當前離線
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
講定先,香港Y拍....Mig兄機會細啦!!! fishing_tonny 發表於 5-9-2014 08:04 PM
肥花有人放RH1, 有無人有興趣呀? ccwoliver 發表於 5-9-2014 08:48 PM
第一版呢個唔係出售喎 mig33 發表於 2014-9-5 21:44
angelo2046 當前離線
Check緊幾部MZ-E2 幾粒電本來得幾十mV 用叉機總算救得番 但Ri好大 另有多一部MZ-E2 read唔到碟 ... angelo2046 發表於 2014-9-5 22:00
check pm ccwoliver 發表於 5-9-2014 09:49 PM
wcnnick 當前離線
中級會員
sony 就13年停產, 其他品牌應該更早期 prowede 發表於 2014-9-5 14:51
联絡中... mig33 發表於 2014-9-5 22:18