mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
TOP
唔通師兄係yahoo莊家?? angelo2046 發表於 5-9-2014 03:54 PM
wongck5 當前離線
邊個放都無問題,只要靚機,靚價,無壞,未OK囉! MIG兄你放,我都會收嫁! fishing_tonny 發表於 2014-9-5 15:09
老實呢D而家值咩錢 分分鐘玩車的話一年牌費都未夠 TB Discman叫價幾千又有市咩? 大家都係share開 ... angelo2046 發表於 2014-9-5 16:04
fishing_tonny 當前離線
今晚番去映相又曬下先 wongck5 發表於 2014-9-5 18:05
ccwoliver 當前離線
其實呢,我都睇中咗一部MD機,等我"咇"到後再開箱先! fishing_tonny 發表於 2014-9-5 19:25
angelo2046 當前離線