哂冷post,賣夜冷

TOP

唔通師兄係yahoo莊家??
angelo2046 發表於 5-9-2014 03:54 PM


借圖啩???

TOP

邊個放都無問題,只要靚機,靚價,無壞,未OK囉!
MIG兄你放,我都會收嫁!
fishing_tonny 發表於 2014-9-5 15:09



Mig兄計劃要賺一球的

TOP

老實呢D而家值咩錢
分分鐘玩車的話一年牌費都未夠
TB Discman叫價幾千又有市咩?
大家都係share開 ...
angelo2046 發表於 2014-9-5 16:04


是啊!這些曬不了身家,只曬對MD的熱情!
感覺這裡的師兄大都不是只會追求最貴,卻追求適合自己的MD.

TOP

今晚番去映相又曬下先

TOP

今晚番去映相又曬下先
wongck5 發表於 2014-9-5 18:05


其實呢,我都睇中咗一部MD機,等我"咇"到後再開箱先!

TOP

其實呢,我都睇中咗一部MD機,等我"咇"到後再開箱先!
fishing_tonny 發表於 2014-9-5 19:25


又"咇"

TOP

其實呢,我都睇中咗一部MD機,等我"咇"到後再開箱先!
fishing_tonny 發表於 2014-9-5 19:25


我又係喎, 要唔要溝通定先?
PM

TOP

me too, who tough to win?

TOP

講定先,香港Y拍....Mig兄機會細啦!!!

TOP