金色如果氧化得平均唔係一撻撻其實係仲靚的、金屬拉線立體感會更高
但銀色氧化左就超樣衰了..........:fa ...
HAKAIDER 發表於 2014-9-4 23:50



銀色會好似鍍銀甩漆咁, 完全俾都唔想要咁

TOP

師兄們係咁晒珍藏極品

TOP

金色如果氧化得平均唔係一撻撻其實係仲靚的、金屬拉線立體感會更高
但銀色氧化左就超樣衰了..........:fa ...
HAKAIDER 發表於 2014-9-4 23:50


我部E10金色
買之後一直電子防潮
但今年拎番出來
D金屬拉線係明顯左
應該係氧化
立體感如師兄話齋係強左

TOP

肥花又有人揾MD碟出來,好快又比人搶,吾通又係呢度D師兄!

TOP

聽感報告
Sony MZ-E50 vs Sharp MD-ST-521

忍唔住拎番部E50出來
好想知用現代headphone
兩部機有咩唔同
遲 ...
angelo2046 發表於 2014-9-4 23:40


要買定花生

TOP

回覆 1276# angelo2046

Good...

TOP

回覆 1277# prowede

原來我果部係土豪金...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 1284 #ccwoliver

新碟可能會多人有興趣
但2手都10蚊隻就....

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 ccwoliver

新碟可能會多人有興趣
但2手都10蚊隻就....

via HKEPC Reader for Android ...
prowede 發表於 2014-9-5 08:32

佢都係未開封

TOP

回覆 1289# ccwoliver

有八蚊全新,何需買十蚊?

只怕八蚊快加價了...

TOP