P30

TOP

X......比人買左= =
lnc11 發表於 2014-9-4 21:35


要佢R50啦,都好新淨

TOP

回覆  qqxp

我見C兄們LIKE錄放機多D,其實係未錄放機大電D大聲好力D,
所以個個都用錄放機 ...
fishing_tonny 發表於 2014-9-4 21:28


唔一定, 有d player 都幾好聲

TOP

P30
ccwoliver 發表於 2014-9-4 21:46


藍色果部?
我一見就買左
因我有部ST501死左
要入番部

邊個想要??

TOP

X......比人買左= =
lnc11 發表於 2014-9-4 21:35


了呀!!!!我地一講就比人食咗!!!!
呢度有內鬼!

TOP

要佢R50啦,都好新淨
ccwoliver 發表於 2014-9-4 21:48


如果我未買我都入手

TOP

回覆  qqxp

我見C兄們LIKE錄放機多D,其實係未錄放機大電D大聲好力D,
所以個個都用錄放機 ...
fishing_tonny 發表於 2014-9-4 21:28


Player好D
除左Sony R50果期
R50係比E30果D大力
但如果而家用動鐵
E30都夠用

TOP

藍色果部?
我一見就買左
因我有部ST501死左
要入番部

邊個想要?? ...
angelo2046 發表於 2014-9-4 21:52

TOP

了呀!!!!我地一講就比人食咗!!!!
呢度有內鬼!
fishing_tonny 發表於 2014-9-4 21:53

TOP

如果我未買我都入手
prowede 發表於 2014-9-4 21:55


X2

TOP