ccwoliver 當前離線
進階會員
TOP
X......比人買左= = lnc11 發表於 2014-9-4 21:35
prowede 當前離線
特級會員
回覆 qqxp 我見C兄們LIKE錄放機多D,其實係未錄放機大電D大聲好力D, 所以個個都用錄放機 ... fishing_tonny 發表於 2014-9-4 21:28
angelo2046 當前離線
P30 ccwoliver 發表於 2014-9-4 21:46
fishing_tonny 當前離線
要佢R50啦,都好新淨 ccwoliver 發表於 2014-9-4 21:48
藍色果部? 我一見就買左 因我有部ST501死左 要入番部 邊個想要?? ... angelo2046 發表於 2014-9-4 21:52
了呀!!!!我地一講就比人食咗!!!! 呢度有內鬼! fishing_tonny 發表於 2014-9-4 21:53
如果我未買我都入手 prowede 發表於 2014-9-4 21:55