ccwoliver 當前離線
進階會員
返嚟打磨走兩條痕... mig33 發表於 2014-9-4 11:25
TOP
fishing_tonny 當前離線
ST521搜尋中,TB有部 已入手,希望唔係伏 想問下Sharp機點差電? 未用過Sharp機 ... mig33 發表於 2014-9-4 10:25
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
師兄你真係得,電工金工範範惦! ccwoliver 發表於 4-9-2014 11:35 AM
用PSP火牛叉! fishing_tonny 發表於 4-9-2014 11:38 AM
係呀,吾想用電池箱,都係多得你啦! ccwoliver 發表於 2014-9-4 10:01
lnc11 當前離線
中級會員
唔用AA電,只用香口膠電,用電時間比較是否點都係AA電長時間, AA電我有2700 fishing_tonny 發表於 2014-9-4 11:54
我係y拍買左部n707 玩左一日就瓜左 食飯前仲聽緊。食飯放部機 之後就唔著 ... lnc11 發表於 2014-9-4 12:04