請問有冇辦法令模擬器 FULL SCREEN?

TOP

回覆 61# chue

呢個係window manager嘅full scrreen切換功能, 可搵Keyboard Hotkeys設置




KDE介面功能較為豐富

TOP

本帖最後由 chue 於 2020-3-25 12:40 編輯

回覆 62# gdh

第二張圖模擬器上便有條 BAR,好野,不過我唔識整

我冇白色果條,最多只能拖到咁大

TOP

回覆 63# chue


    是KDE介面一部份, 無需設置的

TOP

等我 INSTALL 先
UBUNTU 打咩 COMMAND 安裝 KDE?我之前係裝 XFCE 多

TOP

回覆  gdh

第二張圖模擬器上便有條 BAR,好野,不過我唔識整

我冇白色果條,最多只能拖到咁大
...
chue 發表於 2020-3-25 12:17


原來係用緊手機個框, 可以去返config嗰度uncheck個Enable Device Frame

TOP

等我 INSTALL 先
UBUNTU 打咩 COMMAND 安裝 KDE?我之前係裝 XFCE 多
chue 發表於 2020-3-25 12:54


google下就有方法安裝
http://ubuntuhandbook.org/index. ... stall-ubuntu-19-10/


其實full screen切換可以在任何介面使用hotkey設置, 上面第一張圖係gnome setting, xfce介面應該都可以, 無需因此安裝KDE, KDE好處是介面功能多, 但硬件要求同樣大咗

TOP

係得喎,雖然測試仍未能全屏,但只少能調大好多,收貨,個介面唔啱 MOUSE 用,會裝個第個黎用

TOP

介面都係用 DISTRO HOPPER,勝在易管理得多


舉例點一下 ICON 較長時間就去左"工作列",DEL 就拖落下便垃圾桶

TOP

請問對於 ROOT 呢D有冇研究?ROOT 左就可以裝返個實用 REBOOT APP 唔駛關完再開

TOP