chue 當前離線
特級會員
TOP
gdh 當前離線
中級會員
回覆 gdh 第二張圖模擬器上便有條 BAR,好野,不過我唔識整 我冇白色果條,最多只能拖到咁大 ... chue 發表於 2020-3-25 12:17
等我 INSTALL 先 UBUNTU 打咩 COMMAND 安裝 KDE?我之前係裝 XFCE 多 chue 發表於 2020-3-25 12:54