travel 當前離線
中級會員
其實windows08 server點會無啦啦死機 咪玩啦 甘穩定 plc1222 發表於 2011-10-16 12:15
TOP
usei 當前離線
特級會員
因為中國,香港都幾多人用"開心版"WINDOWS,根本無需要學免費的LINUX. 但如果要比錢買正版,我諗有部份人會轉 ... tofuon 發表於 2011-10-15 10:59
008325 當前離線
進階會員
Flower 當前離線
Banned
問d唔專家意見, 自己都會唔成為專家. 呢d 中學常識.... Flower 發表於 2011-10-16 11:46
plc1222 當前離線
你估我想加,我要gei係7x24,過咗放工時間冇搵我 travel 發表於 2011-10-16 12:46
都差吾多啦 公司10部win2008(另外仲有幾部linux) 除左死ups熄過一次機 開左一年都無事啊..... 之前用wind ... plc1222 發表於 2011-10-16 13:11