其實windows08 server點會無啦啦死機
咪玩啦
甘穩定
plc1222 發表於 2011-10-16 12:15



   你估我想加,我要gei係7x24,過咗放工時間冇搵我

TOP

因為中國,香港都幾多人用"開心版"WINDOWS,根本無需要學免費的LINUX.
但如果要比錢買正版,我諗有部份人會轉 ...
tofuon 發表於 2011-10-15 10:59


老番論已經 outdated
windows 能夠補住市場主要是因為減價 ( 雖然只減 OEM 但加上跟 office , 已能應付公司機需要 )

廠機 linux 對 windows 再無價格優勢

TOP

本帖最後由 008325 於 2011-10-16 12:56 編輯

就以DESKTOP LINUX 黎計, 答案好簡單啦
電腦係應該幫人解決問題 而唔係人去幫電腦解決問題
END USER 用 LINUX 可以爆發幾多問題出黎...根本顯然而見
就好似你買個微波爐番黎 你就係想叮野食
如果佢叮唔到 有幾多個人會拆開個微波爐睇下點解叮唔到?
我明白有D人係再世愛迪生
但要諗下係咪全世界都係同1個喜好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

問d唔專家意見, 自己都會唔成為專家. 呢d 中學常識....
Flower 發表於 2011-10-16 11:46



    實情專家意見可能幾萬一日,可以去quote 吓價

TOP

你估我想加,我要gei係7x24,過咗放工時間冇搵我
travel 發表於 2011-10-16 12:46


都差吾多啦
公司10部win2008(另外仲有幾部linux)
除左死ups熄過一次機
開左一年都無事啊.....
之前用windows2000就真係成日死了...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都差吾多啦
公司10部win2008(另外仲有幾部linux)
除左死ups熄過一次機
開左一年都無事啊.....
之前用wind ...
plc1222 發表於 2011-10-16 13:11


十部機唔算多,你可以搬上去windows azure,唔使煩,不多m記都唔敢白紙黑字保正100%

TOP