linux最大問題係driver較差同少軟件可以用
呢個係真的 BUT 用得LINUX 的人都不太會拿LINUX 做任何畫圖的工作吧
應真下大部分拿來畫圖的人都係WINDOWS 而不職用LINUX吧
Linux 想推Desktop 市場好耐 但因為linux 打造係Free 市場型像太入格又沒咩方法去sell 軟件
所以linux 上沒咩大軟件公司去開發就因這個~ 加上linux 有太多UI API 所以很多軟件公司都不想煩
因為有D軟件用KDE UI API 有D係用Gnome UI API 而普通user不會明點攪的