如果server來計真係無分別 , 會唔會係唔識用command 只用GUI ?
你用source code build Apache / nginx /  ...
YuiNarusawa 發表於 2013-7-24 23:17


>>少人用既distro , 有事起來真係唔知點搵答案.
    Archlinux 就有呢個現像~

TOP

本帖最後由 shal 於 2013-7-25 12:48 編輯
回復  Flower


    咁係web server 同database server 邊隻linux比較好?因為epc有人講過centos一旦出事會 ...
arthur8523 發表於 2013-7-24 20:10


Debian 都好多大型webhosting 有用

所以Debian較好? centos一旦出事會點麻煩?

我部Production WebHosting Server 開左4.3年 都未有沒DownTime
用Centos + InterWorx 的

你係單domain 單user & 多domain 單user?
以上可不用panel 來管都ok

以下最好有panel來管方便好多
還是多user & 多domain

IF 你唔係拿來做賣錢的空間我會介紹
Zpanel / I-MSCP / ispCP
Free 中最多功能就 Kloxo

收費不用講有one time lic 就當然係DirectAdmin & InterWorx
後都功能最多~

TOP

回復  shal


    照你咁講,如果公司用黎管windows機係唔係用linux server?
arthur8523 發表於 2013-7-24 19:22



    我咪講左上Domain 咪一定要用windows 囉~

TOP

回復  shal


    就替代品而言,adobe套件用咩代替?


關於你果個問題我相信無關係,以我朋友所稱,當時 ...
arthur8523 發表於 2013-7-24 19:31



    佢知唔知個實際 Drive is /dev/xxxx ?
正常redhat & Centos 係不會有Auto mount?  

TOP

回復  Jamie06


    linux最大問題係driver較差同少軟件可以用。有人試過ubuntu用maya好似係慢過windows( ...
arthur8523 發表於 2013-7-24 19:36


    linux最大問題係driver較差同少軟件可以用
呢個係真的 BUT 用得LINUX 的人都不太會拿LINUX 做任何畫圖的工作吧
應真下大部分拿來畫圖的人都係WINDOWS 而不職用LINUX吧

Linux 想推Desktop 市場好耐 但因為linux 打造係Free 市場型像太入格又沒咩方法去sell 軟件
所以linux 上沒咩大軟件公司去開發就因這個~ 加上linux 有太多UI API 所以很多軟件公司都不想煩
因為有D軟件用KDE UI API 有D係用Gnome UI API 而普通user不會明點攪的

但linux&unix 運算效率係好過windows 的
所以OSX (Unix) 就做就左禁多軟件公司睇中
因為單一 UI API & Code (Cocoa OBJC) 就可開發Apps 不用理不同UI 不同套件下的相容性問題~

TOP

本帖最後由 hkebc 於 2013-9-18 12:31 編輯

個人覺得安裝都做得唔好,爛里爛路,實喺D file/path同網上文獻有D唔同,install太長時間試黎試去,根本應該focus design同user requirement ,根本喺某D公司嘅白老鼠板本

TOP

回復 305# shal

但好多人用LINUX整體好多野.

不過, 許可, 介而是主要問題. 大約二拾年前的777事件, 至今有印象.

另外,有人曾經用LINUX繪圖製片,意馬志.

TOP

咁你話我知裝linux有咩用

TOP

win 7才是香港主流

TOP

win 7才是香港主流
skies8246 發表於 2013-9-18 13:02



    XP先係主流

TOP