太輕盈.......反而有0的簡陋感....
VADER 發表於 2015-11-25 20:21

ubuntu mate

TOP

回覆 20# 硬件法師

我懷疑是以下長條型果條

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  硬件法師

我懷疑是以下長條型果條
bongbong3481 發表於 2015-11-28 11:29


YES,
下面果7個ICON好煩, 耐唔耐彈出來. .又無得將佢放起角落頭..
琴日都用過下EXCEL等文書, 發覺用起上來始終無MS OFFICE咁方便.

TOP

回覆 24# 東尼仔

用慣左MS OFFICE姐, 用熟左應該OK既, 我用緊WPS,暫時都可以, 反以覺得好用過MS OFFICE.

TOP

ubuntu mate
computer1975 發表於 2015-11-28 10:55



    其實只是cut左好多基本野...同回復初出時介面........
要用的...都幾多要手動裝回.....仲煩....

TOP

ubuntu 咁多版本...
最好用始終覺得係ubuntu 同 linux mate..依兩個版.....

TOP

LTS (Long Term Supprot) 係較穩定,但更新頻率冇 單數發布版本高。

有些新的軟件會放在15等單數發布版本。所以較適合家庭用戶。
LTS較穩定,比較適合公司用,例如作為開發環境(寫Program),或做Server等。

回覆 1# 東尼仔

TOP

DE (desktop env.) 嚟嚟去去, 大路啲, 都係嗰四五個,
只係有啲 distro, 會包多/少啲 default applications,
影響反應最大嘅, 應該有
display card、kernel & ram & hdd 、apps 、code optimization ...
普通嘅 distro 為咗要响一般機用到 (所有 64-bit 嘅 cpu),
com 啲 pkg, 全部用最 general/min. 啲 instruction set,
相同嘅 DE, 以速度嚟計, 邊個 distro 都唔會爭太遠。
鍾意用邊個就用邊個, 起個 vm, 玩到鍾意為止。

TOP

本帖最後由 VADER 於 2015-11-29 00:18 編輯

點解推ubuntu因多人用...基本上遇到既問題.....網上都有人已經解解....
歐洲東歐是勁多人用的......(桌面..)

TOP