大陸用 Linux 根本係笑話,
就同互聯網一樣,你又要人哋開放個世界俾你,
你自己又封閉自己嗰邊。

依家你要囉人哋啲 Open Source,
任你點改之後都唔係你自己嘅嘢嚟架喎。

TOP

大陸用 Linux 根本係笑話,
就同互聯網一樣,你又要人哋開放個世界俾你,
你自己又封閉自己嗰邊。

依家你 ...
ghostkcleung 發表於 2022-5-12 02:39


佢地有個term 叫自煮燃發, 然後就會變成國產. 佢兩個字分開我識解, 但放埋一齊真係唔知講乜

回應返個topic, 大陸用linux, 但佢地都係VM 返個windows 然後用返windows software, performance 差, 仲要麻煩, 咁快一刀切只會玩死做野班人. 唔係話轉用linux 唔好, 但都要俾一段長時間過渡期, 慢慢更新堆software

TOP

on the opposite side, i do not understand why wins has linux installed.

TOP

Linux 做開發好用過Windows, 大把開發工具在Linux係標準來,特別係console版本,一個command就得,安裝非常方便。

不過Linux做desktop, 真係攞來。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果得就真的"超英趕美", 不過都搞咗廿幾年都無形就唔好有乜嘢期望了
e.g. https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Flag_Linux (1999-2020(?))

TOP