回覆 5# 東尼仔

請問你部電腦舊成點呢?

TOP

回覆  東尼仔

請問你部電腦舊成點呢?
bongbong3481 發表於 2015-11-25 22:42



好似係E7200, 唔太記得

TOP

標題

回覆 12# 東尼仔

我部電腦系G1840  2.8G , 行ubuntu 沒lubuntu 咁順,不過我系先裝ubuntu, 再系ubuntu 上面裝lubuntu LXDE介面

TOP

標題

回覆 6# VADER

其實我比較注重效能,但求一快,基本野滿足到就得,都是上網/聽歌/email/打機(模擬器果類)/文書

TOP

回覆  VADER

其實我比較注重效能,但求一快,基本野滿足到就得,都是上網/聽歌/email/打機(模擬器果類)/ ...
bongbong3481 發表於 2015-11-26 18:43


效能其實相差唔大都可以接受
我比較著重文書方面, 例如可否開到Office 2010以上版本既檔案.

順便問下如果要裝其它軟件係咪同Windows一樣咁裝, 比如winrar, AI等...

TOP

回覆 15# 東尼仔

要開通常都開到, 如果排版太複雜會走走到樣, 建議除左裝libre office 外, 再裝多個WPS。

另外, 軟件方面, 如果想簡單, 可以去系統內置既軟體中心SEARCH自己想要既軟件, 挑選後就按安裝。   如果搵吾到自己想要既軟件,就網上下載, 但要對號入座, 即寫明符合自己系統既版本, 通常下載左DOUBLE CLICK就得 (有D好複雜, 要手動一步一步安裝, 不過通常有安裝說明搵到)

TOP

回覆  東尼仔

要開通常都開到, 如果排版太複雜會走走到樣, 建議除左裝libre office 外, 再裝多個WPS。

...
bongbong3481 發表於 2015-11-26 20:42


OK...搵日得閒試試.. THANKS

TOP

本帖最後由 東尼仔 於 2015-11-27 17:26 編輯
回覆  東尼仔

要開通常都開到, 如果排版太複雜會走走到樣, 建議除左裝libre office 外, 再裝多個WPS。

...
bongbong3481 發表於 2015-11-26 20:42


師兄, 終於裝完。
發現打字方面唔係咁方便。
果條選項BAR成日彈出來好煩, 有無辦法隱蔵佢?
有咩其它倉頡好介紹, 同埋要點樣安裝? THANKS

TOP

回覆 18# 東尼仔

輸入法呢樣野, 唔太記得點SETTING, 你試下GOOGLE 下"ubuntu 倉頡", 應該搵到答案

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP