bongbong3481 當前離線
進階會員
TOP
東尼仔 當前離線
回覆 東尼仔 請問你部電腦舊成點呢? bongbong3481 發表於 2015-11-25 22:42
回覆 VADER 其實我比較注重效能,但求一快,基本野滿足到就得,都是上網/聽歌/email/打機(模擬器果類)/ ... bongbong3481 發表於 2015-11-26 18:43
回覆 東尼仔 要開通常都開到, 如果排版太複雜會走走到樣, 建議除左裝libre office 外, 再裝多個WPS。 ... bongbong3481 發表於 2015-11-26 20:42
硬件法師 當前離線
Banned