N年無用老翻了...

已習慣OPENOFFICE, 覺得仲正過M$.. 直出PDF真係無敵..

TOP

小弟linux 新手 裝左linux 幾日
用既係fedora  15

卻發現左一個大問題   我用Radeon HD 4890  (HIS Turbo edition)+p45 + q8200+ 8gb ram + onboard 蟹套餐
入到fedora 15 其實好多野都裝好曬  問題係個顯卡到
因為本身我張4890 算係 公板超頻 version  用渦輪風扇  
如果無ccc 既情況會行左全速  所以一定要裝返ccc 去控速  唔係嘈死!
咁裝ccc   amd 個官方driver 好似有問題
裝左之後同gnome 會炒   
咁我上官方論壇睇左呢篇野
http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=155503&pp=10
咁可以裝akmod  好啦  裝個akmod 又要kernel update   打一埋commard( 其實我唔介意  只係一般window end user 本身連window 基本command 都唔識呢)
用akmod 個個 解決左gnome 炒左既問題 同埋靜返曬
但係gnome 開下郁下d 視窗 果陣會爆下格仔咁  
最慘係本身一開機有dual mon 支援 (唔要mirror) 都變左開唔返
有d咁既driver  你叫linux 點樣搞得起? 最麻煩我用p45 本身無on board display  想拔左張card  用onboard 都唔得

仲有我見到個好得意既 game  
http://www.racer.nl/
相信要裝完玩得到d 要d時間

另外 linux 對我最大問題係  未搵到一個似樣既 執相 工作環境
玩開 dsrl 都會影RAW 格式  我知有一個gimp 可以搞呢樣野
但我用開adobe 姐係要搞wine 啦?  
就算本身NIKON CAPTURE NX 都無linux 版...

當然優點 亦好多
一個yum  已經解決左好多問題  仲幫你安好埋  保持update 曬
作為一個軟件開發環境 真係好正

linux 想再多人用 相信要解決左 driver問題 同埋 將wine 整得再好用d

不過其實再多人用(i mean 普通end user) 會對LINUX 更好嗎?

TOP

你要明白....舊日既老翻造就左一批唔肯轉既人
好似以前 M$ Office 下下都賣三四千,人人用老翻習慣晒, 你 ...
fakeman 發表於 2011-10-26 12:00


就算$500一套Office,一般都好少人會花呢筆錢去買Office。而家對比起5年前,可能少左好多人用翻版Windows,但就肯定多左好多人用翻版Office。
Windows 7 Home已經好平,好多人怕用翻版Windows俾Microsoft lock OS,出告佢侵權等警告字句而嚇親。但Office暫時無乜例子有家庭用戶俾Microsoft發律信告佢侵權用老翻Office,而且好多人用老翻Office。

TOP

回復 172# 路易斯


driver係AMD出既,AMD唔想做好Linux driver,有乜辦法?作為用戶,應該去控訴或要求AMD為你用緊既OS去出driver,但現有Linux用家少,可能力量唔夠推動廠商出driver。惡性循環,除非有多幾間好似Canonical咁既公司又有錢去推D廠去出driver。早幾年,ATi連driver都唔出俾Linux。

Linux唔係無似樣既執相工具,而係GPL software五花百門,大家用既software都唔同,無一套係大家都用既,但GIMP已經係最多人用既一套。係都要用Photoshop,同係都要用Microsoft Office咪一樣道理。除非真係有D filter或者tool係平時用Photoshop做開,而GIMP或者plugin無提供。當然GIMP功能的確係遠比Photoshop少。

TOP

回復 174# ntony

如轉用N卡 會否好點?  

係都要用Photoshop,同係都要用Microsoft Office咪一樣道理。
呢句我有會考證一下  因為我數位影像處理WORKFLOW上係咁

SD 卡  →CP 去 HDD 上  →用Adobe Lightroom 去做raw 的調整 →有需要用ps 去 大搞  →output jpg
當中涉及 raw 既color profile  問題  當然唔影RAW 一了百了   
不過我會研究一下

TOP

回復 175# 路易斯

以小弟用Debian、Ubuntu同Arch Linux幾個platform經驗,用N卡的確係好D。

Lightroom就唔係好熟喇,但可以留意下一個叫UFRaw既GIMP plugin,又或可以單獨用。不過可能會比Lightroom難用都唔奇。

TOP

回復  路易斯


driver係AMD出既,AMD唔想做好Linux driver,有乜辦法?作為用戶,應該去控訴或要求AMD為 ...
ntony 發表於 2011-10-26 16:15



    好老實講 GIMP 唔計 plugin 方面佢 claim 自己跟得足 Photoshop 既功能,甚至有 D feature 係 GIMP 出先架 (有張相,只想局部拉大細果個, 呢個 feature 係 GIMP 出左先到 PS 有)

TOP

你要明白....舊日既老翻造就左一批唔肯轉既人
好似以前 M$ Office 下下都賣三四千,人人用老翻習慣晒, 你 ...
fakeman 發表於 2011-10-26 12:00


M$ office 是早好多出 , 是早入市場的優勢
Android 同 ios 一樣有早入市場的優勢

openoffice 打出 file format 要 open 的攻勢
結果 M$ 用 docx 同開放更多資料 加上減價, 再在2010版跟機出成功擋往攻勢

netbook 亦是一樣

老番論只是舊事 , M$ 如果沒有適當對應跟本擋不往攻勢

TOP

小弟linux 新手 裝左linux 幾日
用既係fedora  15

卻發現左一個大問題   我用Radeon HD 4890  (HIS Turbo  ...
路易斯 發表於 2011-10-26 14:14



我試過晌自己部機行 fedora 15...
我係用 6570, 行 A 卡都係爆...
唔知係未 gnome-shell 問題定係點...

btw, debian testing + xserver 1.11 + fglrx 註定入唔到 gui...但係用番 xserver 1.10 就無問題...

TOP

Web server 差不90%是

TOP