其實唔係Windows強,係game廠用Windows為 ...
ntony 發表於 2011-10-25 10:23



普通用家都係講方便姐, 好多野 linux 都做到呀..
問題係對普遍用家黎講, windows 真係方便, 硬件支援又好...
依家已經唔係技術層面講邊個勁 D 既問題, 係配套既問題...

TOP

回復  ntony


    ask your friend either buy a mac or use linux.
agent_smith 發表於 2011-10-25 11:25


可能佢個 fd 會覺得唔抵,
去黃金砌部機, 加個原本要錢既 software 感覺會抵 D...

TOP

回復 155# ntony

我讚成介紹 user 用 live usb 行 linux, 又唔會中毒, 必要時又可用返 Windows.   E 家 D RAM 又多, usb 3.0 又快, 其實非常之好.

TOP

本帖最後由 untvb 於 2011-10-25 15:35 編輯
呢個情況我都試過,多年前有朋友部機中毒搵我幫手清,佢屋企主要係小朋友上上網。諗住佢都係用來開下webs ...
ntony 發表於 2011-10-25 10:35


賺緊錢仲用老翻軟件...

TOP

回復 162# untvb


    agree with you. all HK people are GPL supporter.

TOP

回復 160# usei
我覺得不是理論, 你可以問吓身邊朋友,有多少正版多過翻版。比一比就知。
在我的朋友,除有錢仔外,一只有一兩套原裝,其他就不懂。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

賺緊錢仲用老翻軟件...
untvb 發表於 2011-10-25 15:33


好出其咩
在香港,用老番的公司比用正版多

TOP

回復 166# hwkit

老番論在舊時代還有一些立腳點
但到了 BT 時代已經日漸 outdate

消費結構已大大改變
用 BT 成本比過去要 " 買 " 老番低很多
現在很少消費金額會用在老番上
用老番即是該產品競爭力不足

即使無老番 , 消費者會選擇性價比高的產品 , 把著眼點放在老番已經輸左一半

香港是一個很細的市場 , 發展創意工業首重國際市場 , 而不是保護版權

TOP

回復  hwkit

老番論在舊時代還有一些立腳點
但到了 BT 時代已經日漸 outdate

消費結構已大大改變
用 BT  ...
usei 發表於 2011-10-26 07:59


你要明白....舊日既老翻造就左一批唔肯轉既人
好似以前 M$ Office 下下都賣三四千,人人用老翻習慣晒, 你而家整套免費既 OpenOffice 之類既用兩野就話唔慣, 同時間見到 M$ Office 家用原來一千蚊就買到...好多人都唔肯去轉的
Resist to change, 呢個係問題根源, 但老翻論既威力從來都不容忽視

TOP