回復 hwkit
老番論在舊時代還有一些立腳點
但到了 BT 時代已經日漸 outdate
消費結構已大大改變
用 BT ...
usei 發表於 2011-10-26 07:59 
你要明白....舊日既老翻造就左一批唔肯轉既人
好似以前 M$ Office 下下都賣三四千,人人用老翻習慣晒, 你而家整套免費既 OpenOffice 之類既用兩野就話唔慣, 同時間見到 M$ Office 家用原來一千蚊就買到...好多人都唔肯去轉的
Resist to change, 呢個係問題根源, 但老翻論既威力從來都不容忽視 |