有幾多個用正版OFFICE, 有幾多個用正版Adobe CS, 有幾多個用正版COREL.
我玩電腦十幾廿年,買正版 ...
hwkit 發表於 2011-10-24 13:31 
正版OFFICE 07年開始多 , 因為有家用版 , 到 11 年跟機 starter 版 , 不少公司都用作補充
office 好像有雲版家用免費
Adobe CS 真正要用的個人不多 , CS 基本上只有公司客 , 家用老番是純理論
game 可以玩 online game / facebook game
有 windows + office 都無咩軟件要買 |