好多人揸住android機都唔知linux係咩,香港起馬有十萬部android phone啦

TOP

點解唔普及?
我有例子
我有部eeepc本來用xp
太慢頂唔順
裝左xbuntu
朋友拎去用完返黎媽媽聲
"個速成打唔到 ...
saltimbranco 發表於 2011-10-24 12:32


講左咁耐,到最終都係人既問題,而唔係個OS設計上或功能上既問題。
其實可以來個總結。

Linux未能在家用上普及原因主要是人的習慣和惰性,影響其適應能力。因大部份人早已習慣使用Windows,所以心理上已有抗拒Linux的意識。加上使用Linux需要一定量的重新適應及學習。以致Linux不受廣泛桌面電腦採用。

TOP

本帖最後由 ntony 於 2011-10-25 10:27 編輯
回復  ntony


事實上,廠商真係唔會咁容易寫個document出來俾你自己寫driver....就算肯一年有幾多hardwar ...
papalala 發表於 2011-10-24 23:49



咁Microsoft又有document寫driver?而家Apple都開始有啦。

唔同用途唔同 os 吧...
top 500 supercomputer 夠得
untvb 發表於 2011-10-24 14:39


其實唔係Windows強,係game廠用Windows為開發基礎,所以support好D。就好似game廠用nVidia技術去開發,用nVidia card玩FPS會高少少一樣。
game商用Visual C++寫game,用DirectX,用MFC library,咁點直接起Linux玩呢?用OpenGL做咪可以port去Linux。Unreal起Linux上玩唔會差。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ntony 於 2011-10-25 10:36 編輯
我曾經幫人裝過,因為佢真係睇下MAIL 望下FACEBOOK 睇網頁咁冇咩特別要求,但佢打死都要換返WIN7 好 ...
chris_ 發表於 2011-10-24 20:01


呢個情況我都試過,多年前有朋友部機中毒搵我幫手清,佢屋企主要係小朋友上上網。諗住佢都係用來開下website,玩下Flash game,咪同佢介紹Linux,同佢講咁樣好少會中毒,又開個laptop俾佢睇下我個Linux做到乜,又俾佢摸下試用下。點知佢試時話OK,睇完叫佢裝就耍手擰頭,話「無左Windows點得」,又話「呢D野我地兩公婆唔識架,到時有問題咪又係搵你」。要我幫佢裝返個Windows XP。(佢下次中毒咪又係猛問我幾時得閒幫佢上去睇睇)
我當然隨佢所願啦,我問佢有無Windows碟俾我裝,佢竟然同我講隻翻版唔見左,問我做開IT有無套碟起身…

最後我同佢講:我做軟件開發既,靠賣軟件搵飯食,所以自己唔用翻版。

TOP

回復 155# ntony


    ask your friend either buy a mac or use linux.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 156# agent_smith


MacOS都要俾錢買喎,除非唔upgrade。

TOP

本帖最後由 agent_smith 於 2011-10-25 14:35 編輯

回復 158# ntony

you are correct, upgrade cost is not expensive.

TOP

有幾多個用正版OFFICE, 有幾多個用正版Adobe CS, 有幾多個用正版COREL.
我玩電腦十幾廿年,買正版 ...
hwkit 發表於 2011-10-24 13:31


正版OFFICE 07年開始多 , 因為有家用版 , 到 11 年跟機 starter 版 , 不少公司都用作補充
office 好像有雲版家用免費

Adobe CS 真正要用的個人不多 , CS 基本上只有公司客 , 家用老番是純理論

game 可以玩 online game / facebook game
有 windows + office 都無咩軟件要買

TOP