本帖最後由 musicmatch 於 2020-7-8 14:42 編輯

回覆 60# stevechau


    久唔久遇著泥鬼陪跑
佢地近到我中尾鏡都見唔到佢塊擋風玻璃。

TOP

宜家新果的CVT傳動力唔係咁差嘅,同款MT-CVT......
kf 發表於 2020-7-7 14:18



其實CVT個反應問題並唔係好似條片咁一腳地板油踩上200, 片呢D情況係CVT最好既路面環境之一黎~
反而最理想試到CVT反應問題既, 係70收50又踩返上去70果種重覆性同所需時間
但基本上多數媒體試車片都唔會夠膽咁TEST, 因為咁做基本上CVT一定現形, 一定得罪車廠~
問心講, 香港地正常揸車, 有幾何可以&需要你玩0-100???

反而澳洲有媒體會試類似50突然加速上80-100需時幾多去試反應......基本上佢地試過架架CVT車都無料到~

TOP

7人車仲要Noah同你DSG果D有差既比?只係Turbo爆果下力己經唔係咁比啦
   
得150匹 NA出力先再用DSG比, ...
Dcup 發表於 2020-7-7 23:46


我話比你聽, 香港地我實地揸過VW SHARAN 1.4T DSG同H車新STEPWGN 1.5T CVT去做比較
sharan 1.4t 240nm 150hp over1700kg vs stepwgn 1.5t 203nm 150hp ~1700kg~

結論係如果大家正常起步, 架SHARAN應該即刻標前STEP半架車
我一個人揸STEP老龍上獅子山, 大約KEEP 3000RPM要跟到前車行70左右
但我兩個人揸SHARAN 1.4T行同路段同車速想跟前車, 2000零轉已經要準備縮腳收油
大家都有牛, 咁比公平唔公平呀??

直D但難聽講句, 就算新車2000NA/1.5T+CVT呢個組合, 分分鐘連車重多就黎100KG既陳年MAZDA 8 5AT都未必比得過反應~

TOP

"大cc非cvt車" VS "jazz仔sienta"


你夠力係好正常.....吾關CVT事....
edl0025 發表於 2020-7-8 10:24



又咁講......就算STEP咁重, 行1.5T都夠力既, 只係唔好諗住篤油會有咩反應囉~

TOP

佢地都唔想既, 咁架車唔夠扭力, 踩落去又嘈反應又追唔上JE~
只係以前好多時都會諗......其實明知架車唔 ...
stevechau 發表於 2020-7-8 14:36

最弊係有好多例子我見到如下:
上深井/小欖斜路,好多t/h車一定抽出中線先,然後同d巴士平排行囉,九記d b8l,分分鐘仲快過佢咁囉。。
好多時唔係話要同你d車鬥,但唔該唔好頂住人囉。。

TOP

睇晒咁多位Ching 嘅討論又延伸左好多CVT 問題同比較
*買H車 CVT 粗咪一定有心理作用!?
*傳統AT 波箱除油 ...
musicmatch 發表於 2020-7-8 14:31


*買H車 CVT 粗咪一定有心理作用!?
*傳統AT 波箱除油耗外應該穩陣啲?
==>呢兩個問題我都會答唔係, 呢10年既CVT車耐用已經唔可以同廿年前相提並論
一般使用其實耐用同AT唔會爭到幾多
至於AT波箱唔夠CVT慳油呢點都唔會有好大既討論空間, 橫向比較萬事得6AT&H不多車重排量日本車款,  CVT根本上就無優勢可言......就算話MAZDA有SKYACTIVE出名慳油, 咁HONDA EARTH-DREAM又何嘗唔係??

*DSG 應該比較唔到。CVT主打慳油同DSG性能有level
==>呢點承上回答, 我都唔係100%同意~
我覺得CVT主打既係駕駛平順, 呢樣野AT同DCT都係追趕者角色
咁當然一個點兩面睇, 平順呢個優點, 反向就係突圍無反應
咁咪調整心態唔好突圍, 咁咪唔使面對缺點囉~
所以我揸CVT車果陣真係拉龍都唔會覺得羞恥, 比幾十萬買CVT車就係為左享受平順(拉龍)GA啦XDD

TOP

回覆  stevechau


    久唔久遇著泥鬼陪跑
佢地近到我中尾鏡都見唔到佢塊擋風玻璃。 ...
musicmatch 發表於 2020-7-8 14:40


最慘有時自己真係慢線唔想跑,  但班泥鬼都係死推唔肯出中線~

TOP

我話比你聽, 香港地我實地揸過VW SHARAN 1.4T DSG同H車新STEPWGN 1.5T CVT去做比較
sharan 1.4t 240nm 15 ...
stevechau 發表於 2020-7-8 15:13



    你睇埋條扭力線,仲有噴油3D map就知,1.4T個出力跟本唔止咁多,只係map後鎖住黎個度馬力

而日本車條數就事係得咁多...

你留意下1.4T果D 扭力平既位,都係電子map控制住,食多成倍空氣無理由得咁多

TOP

最弊係有好多例子我見到如下:
上深井/小欖斜路,好多t/h車一定抽出中線先,然後同d巴士平排行囉,九記d b ...
funny1 發表於 2020-7-8 16:14



其實......佢地要肯踩囉~
最慘係佢地比前車放甩都係唔醒覺
10次行屯公遇拉龍望下前面幾個車位睇邊架係龍頭......
巧合地7-8次都係CVT車~
我相信係巧.......合......

TOP

你睇埋條扭力線,仲有噴油3D map就知,1.4T個出力跟本唔止咁多,只係map後鎖住黎個度馬力

而日本車 ...
Dcup 發表於 2020-7-8 16:27

咁應該用CRV 副1.5t + CVT會接近啲

via HKEPC Reader for Android

TOP