sliva 當前離線
中級會員
TOP
blkbd5 當前離線
進階會員
話口未完,買左車2日部320D就壞左,一路行一路漏油渣,勁大陣大拿水味 sliva 發表於 2019-11-1 03:39
jazz2014 當前離線
真系RIP,二手就有風險,所以我會買就新,平車,起碼頭幾年,無憂使用! ... blkbd5 發表於 2019-11-1 07:33
ef-9 當前離線
stevechau 當前離線
其實一年行得 15-20K 公里,買 油渣 是否無乜著數? 另外想問 320D,520D 維修保養,選耗品更換費用,是否 ... ef-9 發表於 2019-11-1 00:32
faiwaic 當前離線
killer_queen 當前離線