話口未完,買左車2日部320D就壞左,一路行一路漏油渣,勁大陣大拿水味

TOP

之前搵左Ipmc驗車,2日後都係出問題=.=

TOP

話口未完,買左車2日部320D就壞左,一路行一路漏油渣,勁大陣大拿水味
sliva 發表於 2019-11-1 03:39

真系RIP,二手就有風險,所以我會買就新,平車,起碼頭幾年,無憂使用!

TOP

本帖最後由 jazz2014 於 2019-11-1 07:39 編輯

睇返帖原來你一日走咁長呀

早知買架 新carmy 或者Lexus is系列啦 除左ct200h

起起碼有五年冇壞野問題先

TOP

真系RIP,二手就有風險,所以我會買就新,平車,起碼頭幾年,無憂使用! ...
blkbd5 發表於 2019-11-1 07:33

同感呀

Day1 我買車就係咁啦

計一計我又唔識人整車 又唔想成日整車

睇到架二手車成廿幾萬 新車都係廿到尾 仲有色選擇

一炮比廿萬 拎走左二手, 新車上會供車埋單都係多幾千蚊息(其實上會供息好平) 月供都係5-6k

現金係手我慢慢用  工就做就有錢  

不過總有朋友講喂 可以買三保呀 牌係自己手 ,買得三十萬既車會介意保險個幾千蚊已唔買起全保? 你年年換車咩 ?

TOP

話口未完,買左車2日部320D就壞左,一路行一路漏油渣,勁大陣大拿水味
sliva 發表於 2019-11-1 03:39


Rip

Ching

而家 引擎漏油 定 油缸漏油?

其實驗車公司有冇驗 引擎?
我見 YouTube 有驗 (有個水壼之類)

TOP

其實一年行得 15-20K 公里,買 油渣 是否無乜著數?

另外想問 320D,520D 維修保養,選耗品更換費用,是否 ...
ef-9 發表於 2019-11-1 00:32



你計下油費相差夠唔夠你交牌費相差就知有無著數~
其他使費無乜分別~

TOP

話口未完,買左車2日部320D就壞左,一路行一路漏油渣,勁大陣大拿水味
sliva 發表於 2019-11-1 03:39



漏油渣?! 你油缸漏油呀?!

TOP

話口未完,買左車2日部320D就壞左,一路行一路漏油渣,勁大陣大拿水味
sliva 發表於 2019-11-1 03:39



    RIP,

有冇研究咩事?

TOP

我會咁囉
自己車公司油 = 電油
公司車自己油 = 全電
公司車公司油 = 無所謂
自己車自己油 = 油渣

TOP