如果細車停定哂,大事偷位,唔夠位都夾埋黎,大車衰哂!
但睇片係細車冇判斷到夠唔夠位,冇停車避免意外,仲繼續行,向前推埋架巴士度,咁就唔同講法喇!

TOP

所以有D國家係有法例...巴士打燈係大曬, 你唔Giveway / 嘗試 Overtake 係 Illegal ....有事都係你錯.... ...
iamjack 發表於 2013-2-23 00:30

完全正確!!

TOP

如果細車停定哂,大事偷位,唔夠位都夾埋黎,大車衰哂!
但睇片係細車冇判斷到夠唔夠位,冇停車避免意外, ...
NX 發表於 2013-2-23 12:26


對不起,我很難同意你打人一巴,還說別人為什麼不會避的說法。首先,是巴士壓過線導致意外。再者,巴士唔夠位轉認該選擇停車,避免發生碰撞。片中看到私家車只是跟著車流而行,並無超車之意,亦無不安全舉動。最後,條路係兩線轉三線,跟本沒有理由要私家車停定比晒三條線架巴士行。

TOP

對不起,我很難同意你打人一巴,還說別人為什麼不會避的說法。首先,是巴士壓過線導致意外。再者,巴士唔 ...
ckshum 發表於 2013-2-23 18:52



    事實係冇理由
現實係你架車會被撞爛
你點選擇?
:(

TOP

原來片主係事主...06 320i 買左15 萬8, 自爆...
ckkong97 發表於 2013-2-20 22:45



手車咁屎揸110練下把喇

TOP

本帖最後由 yynnnneebb 於 2013-2-23 21:24 編輯

長車過灣係有必要打人一巴, 好似行經赤柱俠道, 巴士過灣過火位都很常見
咁私家車明知長車將會/有機會/可能逼埋嚟, 仍堅持不退/沒理由要讓, 私家車最終都要被迫停車, 十分委屈地等架巴士慢慢倒後? 還是選擇撞車後等法庭判決?
夜歸女遇上無人性色魔, 當然不可以話受害人點解要著吊帶短褲, 但總可以叫人到車站接車, 到出事了法醫搜証, 法庭亦還了公道, 重判色魔, 但心靈的創傷卻無法彌補

TOP

本帖最後由 乜都唔識 於 2013-2-24 17:16 編輯
長車過灣係有必要打人一巴, 好似行經赤柱俠道, 巴士過灣過火位都很常見
咁私家車明知長車將會/有機會/可能 ...
yynnnneebb 發表於 2013-2-23 20:26



    根據......  應該係上法庭

TOP

本帖最後由 donttouchme 於 2013-2-23 21:25 編輯

私家車根本無為意巴士會壓去佢條線, 個巴士司機好似當自己揸緊細車咁, 呢D灣大車通常係會偷外線而唔係偷內線轉灣.  你睇私家車司機前段揸得咁慢, 如果佢係為意巴士會食佢條線又點會唔讓? 到佢發現唔對路, 架巴士都壓哂埋黎, 即停都冇用, 成件事巴士司機懶唔肯偷外線轉灣, 諗住轉完灣可以快D行番中慢線. 個巴士司機肯偷大D位轉灣, 一定夠哂兩架車一齊轉灣.

TOP

手車咁屎揸110練下把喇
ming168 發表於 2013-2-23 19:36


之前佢開Mazda2 喎...

TOP

架細車第一次同巴士一齊過彎嗎???

TOP