NX 當前在線
進階會員
TOP
普羅 當前離線
特級會員
所以有D國家係有法例...巴士打燈係大曬, 你唔Giveway / 嘗試 Overtake 係 Illegal ....有事都係你錯.... ... iamjack 發表於 2013-2-23 00:30
ckshum 當前離線
如果細車停定哂,大事偷位,唔夠位都夾埋黎,大車衰哂! 但睇片係細車冇判斷到夠唔夠位,冇停車避免意外, ... NX 發表於 2013-2-23 12:26
tongziv 當前離線
對不起,我很難同意你打人一巴,還說別人為什麼不會避的說法。首先,是巴士壓過線導致意外。再者,巴士唔 ... ckshum 發表於 2013-2-23 18:52
ming168 當前離線
中級會員
原來片主係事主...06 320i 買左15 萬8, 自爆... ckkong97 發表於 2013-2-20 22:45
yynnnneebb 當前離線
乜都唔識 當前離線
長車過灣係有必要打人一巴, 好似行經赤柱俠道, 巴士過灣過火位都很常見 咁私家車明知長車將會/有機會/可能 ... yynnnneebb 發表於 2013-2-23 20:26
donttouchme 當前離線
ckkong97 當前離線
間呎II 號
手車咁屎揸110練下把喇 ming168 發表於 2013-2-23 19:36
tamama120 當前離線