zivziv 當前離線
Banned
TOP
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
道理就是一此十年老pat pat 永遠覺得自己是對的 zivziv 發表於 2011-10-2 22:30
YANG 當前離線
吾同意,視乎撞邊個位 zivziv 發表於 2011-10-2 09:20 PM
tonycar 當前離線
進階會員
無品就唔會十一年香港牌+三年加拿大牌無撞過車無收過ticket... 連parking ticket 都未收過 ... ckkong97 發表於 2011-10-2 09:02 PM
得閒黎台灣自駕遊 記住帶埋carcam 包你日日upload上youtube tonycar 發表於 2011-10-3 03:26
pslleung 當前離線
我係遲左見倒佢... 基本上見倒同beep 差一秒倒... 加上佢唔打燈, 無人知佢想點... ... ckkong97 發表於 2011-10-2 09:32
就好似你轉線,打燈準備cut出去,但隔離線加油封你位,咁做係冇品,但完全冇錯. 仲要如果真係撞左,100% ... YANG 發表於 2011-10-2 18:57
lawting 當前離線
初級會員
red1210 當前離線
蕃茄先生
個cam影得咁清楚,您話遲咗見倒佢?仲話有十幾年牌齡? 其實人哋架車抽出嚟嘅時候,距離咁遠您應該收慢讓 ... pslleung 發表於 2011-10-3 09:01