跑車唔用扭力樑
我覺得係因為對改裝唔友善
成條擔All in 1嘅設計
要落場或狗肉想將定位同硬度大改
俾人 ...
kanduki 發表於 2023-2-24 14:29



唔關事    ,即係一字擔最大問題係縮上去,左邊食左落去右邊都會食埋一份

跟住就有神奇大彈之後50%個尾大走50%個尾忽然咬翻地個頭又唔夠咬大推頭

個一字膽本身受壓傾側時又會外側變正camber,加埋個穩定性變化極端下可以好大

自然無人想要囉部一字擔既大片,之前大山部Fit都係個尾擔一un盡就發作....

TOP

本帖最後由 Dcup 於 2023-2-24 22:57 編輯
回覆  Dcup


十幾年前開始
差唔多全部大部分NA機器
入氣果邊都有VVT可以行miller cycle
行到兩千 ...
kanduki 發表於 2023-2-24 10:04



    唔關事,人地就尾速姐,你唔會諗住一部1.4行250,亦唔會一部4L以上大車你尾波行得160

行高轉唔係食油,但一定Engine阻力會多左,除非加重過飛輪,但又變成重飛輪又要多D動力去餵佢

大cc車好溜得都係咁原因,飛輪再大大把力去餵,加埋可以行好低轉機械阻力細

行細Turbo越早爆越好,都是想要黎D,唔係間間廠都有本事學D架仔廠玩到咁高轉都可以咁move

以前VW D 8V機器行到3000幾4000轉你放開油門,個阻力即時覺得拖緊brake咁

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-2-25 12:57 編輯
唔關事    ,即係一字擔最大問題係縮上去,左邊食左落去右邊都會食埋一份

跟住就有神奇大彈之後50%個尾 ...
Dcup 發表於 2023-2-24 22:52



我又覺得唔關事囉⋯⋯
紐布靈夠多彈炒位啦
果架用一字擔嘅Megane RS
夠料同Civic TypeR爭做最快頭轆車
但Renault堆料到條特製一字擔
連軚尺都裝埋做四輪轉向

其他啲普通車想咁大改法
都係裝返副車架用返獨立懸掛就算
唔使郁下都成條一字擔抬過哂

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-2-25 12:53 編輯
唔關事,人地就尾速姐,你唔會諗住一部1.4行250,亦唔會一部4L以上大車你尾波行得160

行高轉唔係食 ...
Dcup 發表於 2023-2-24 22:56



大cc好溜好易理解啫⋯⋯
淨係副機器都重磅過細cc嘅唔少

啲NA機器最高熱效率既狀態
反而向中速中高負荷既輸出區域
所以見到Toyota/Lexus啲混能車
配副機器仲比人地啲純燃油版仲大cc又低性能
但係又做到更變態嘅油耗成績出唻

至於啲八嘩佬舊VW一縮油就收慢哂
啲歐洲佬揸慣啲棍波柴油車
換架細cc電油唔配大尾牙
適應唔到唔識俾油先放極力子起步會好易死火

為咁對應愈唻愈嚴荷嘅法規同稅制
近代啲機器都努力去造到運轉阻力愈細
過火到收車拖慣波嘅人覺得拖咗都無乜料到
要整多件ISG玩埋mind hybrid
做到一收油或印迫就好似大車著減速器嘅效果

TOP

1NZ-FE呢啲機器加冇電子嘢嘅年份應該敵算是無敵腳車?
sensor 壞?冇問題 懷念揸wire油門年代

TOP

法拉雀都係一字擔,關咩事

TOP