本帖最後由 Dcup 於 2023-2-24 22:57 編輯
回覆 Dcup
十幾年前開始
差唔多全部大部分NA機器
入氣果邊都有VVT可以行miller cycle
行到兩千 ...
kanduki 發表於 2023-2-24 10:04 
唔關事,人地就尾速姐,你唔會諗住一部1.4行250,亦唔會一部4L以上大車你尾波行得160
行高轉唔係食油,但一定Engine阻力會多左,除非加重過飛輪,但又變成重飛輪又要多D動力去餵佢
大cc車好溜得都係咁原因,飛輪再大大把力去餵,加埋可以行好低轉機械阻力細
行細Turbo越早爆越好,都是想要黎D,唔係間間廠都有本事學D架仔廠玩到咁高轉都可以咁move
以前VW D 8V機器行到3000幾4000轉你放開油門,個阻力即時覺得拖緊brake咁 |