我外父買左車位俾我,其實都唔洗點養,係得d雜費油錢
jholeass 發表於 2021-3-22 13:39



你外父無論買車位送畀你, 或平租畀你用住先,
佢都係一個好外父

TOP

Yes, 但可惜佢個女好臭脾氣,學下老父咁咪好囉
你外父無論買車位送畀你, 或平租畀你用住先,
佢都係一個好外父
1個閒人 發表於 2021-3-22 14:31

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

下, 好夠啦
15K供樓
5K水電煤管理費
10K玩車

仲有20K亂洗

TOP

我識個月入$3萬,養3架車,一架搵食,二架玩具!淨係停車場已無咗1/3人工,最緊要鍾意

via HKEPC Reader for Android

TOP

我同事搵兩萬零三萬養車,佢住公屋,有平車位,應好輕鬆。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我萬5都 揸緊車
笑乜呀 剛剛買既 model 3

TOP

養架車有乜咁大不了

要睇幾錢人工嘅咩?

供樓就話壓測姐

via HKEPC Reader for Android

TOP

我未夠4萬人工 供緊樓 養左年半車
養車最大支出係車位, 我自己有所以好輕鬆

TOP

我第一份工9500,揸當年50萬二手車代步,日日過海返工,呃到好多蝦條

TOP