回覆 40# william6373


    大粒星車隊油卡

TOP

回覆 36# kwongsir86


    佢地拎黎做uber 所以係比較多里數
冷暖椅用過返吾到轉頭 真係好同意

TOP

回覆 35# kwongsir86


    我聽佢地講係依家2號牌個D無,改左
依家裝車cam要係佢地到裝先得3000幾
fuse電都唔得

TOP

保養方面係依到睇到

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FKiaMotorsHongKong%2Fposts%2F1911729415528940&width=500" width="500" height="803" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

TOP

回覆  stevechau


    以320D 佢牌簿價好似都35萬 當我買入可以22.5
佢用左就黎5年都係輸 $12.5 不過我 ...
sliva 發表於 2019-10-25 13:31



我又咁睇, 牌簿價除非你而家兩架都係全新車, 咁去對比就有意義&我都會建議買320D~
但單單講2014 F30 320I同320D既2手差價, 你就已經先有接近10萬既車價差距要係油價度追返黎喎~
但係如果你要考慮埋2手放售既價錢, 又或者一買返黎就用返10年8載咁去計, 唔計後續維修(因為咪數太大真係預唔到)咁柴都仲係無得輸既~

p.s.當年新車35萬既320D設備會唔會好齋呢??

TOP

20 萬用 15年... life time 免維修就係。
實情第10至12年間大修,洗多三萬,過3年又劏,個人就十五十六。 ...
kj1708 發表於 2019-10-26 17:30


咁去到第10~12年大修果陣咪直接劏囉, 反正隊多3萬用多3-5年到最尾既價值都係零~

TOP

本帖最後由 ef-9 於 2019-10-28 12:13 編輯
我又咁睇, 牌簿價除非你而家兩架都係全新車, 咁去對比就有意義&我都會建議買320D~
但單單講2014 F30 320 ...
stevechau 發表於 2019-10-28 11:04


當年 320d 甘平 ???????

見 2014  Price List 新車 ... 320d 47.6 萬

thx

TOP

當年 320d 甘平 ???????

見 2014  Price List 新車 ... 320d 47.6 萬

thx
ef-9 發表於 2019-10-28 12:10



我都想知.....如果當年320D都賣到咁平, 咁MAZDA柴6應該唔會賣到通街都係啦, 話晒同價喎~

TOP

回覆 48# stevechau


當年萬6柴
有一排最平果個grade好似30萬有找

TOP

回覆 48# stevechau

由於時間關係我已經買左部320D

搵左人上門Check車全車原裝油無撞過



當年$39.8差唔多啦 我買入$22.8 我諗玩幾年可以又換車 XD
過多幾年仲值 $20就 十分好 haha

TOP